3 forsæder?
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 16-12-06 16:32

Hej.

Nogen der har erfaringer med en van i mellemklassen som fx. Toyota
Sportsvan, Opel Zafira m. fl. hvor det er muligt at placere et lille sæde
mellem forsæderne?

Kørselsbehovet er meget lille... 4-5 km. hver anden dag. Der skal
selvfølgelig være sele osv, da det er en lille 3-årig fyr der skal sidde
der.

Jeg har set en hjemmeside hvor der tilbydes nogle løsninger. Men det kunne
jo være meget rart, med nogle praktiske erfaringer, da det bliver surt i
længden hvis det tager 5 min. at få drengen spændt fast.

--
Mvh Jasper

e-mail: jasper@FJERNESahrensbach.dk
"FJERNES" skal, sjovt nok, slettes

Fra : Jens

Dato : 17-12-06 02:44

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo være meget rart, med nogle praktiske erfaringer, da det bliver surt i
> længden hvis det tager 5 min. at få drengen spændt fast.

Honda FR-V må være svaret på dine ønsker den har nemlig 3 forsæder som en
multipla men i en helt anden kvalitet.
Men helt oprigtigt er det ikke lidt dyrt at skulle give 8-9000kr i
vægt/misundelsesafgift om året for at køre 4-5km hver anden dag.
MVH
Jens