Elektronik GOLF TDi
Fra : per_biker@hotmail.co~

Dato : 16-12-06 11:06

Hej alle.

jeg har nogle issues med min golf, Elektronikken omkring mine viskere
opfoerer sig meeeeeget mistaenktsomt.
Foelgende sker.

Jeg starter bilen og bagrude viskeren gaar i gang, jeg kan slet ikke
kontrolerer dem eller stoppe dem. Slukker jeg bilen og derefter starter
igen er alt normalt.

Andre gange vil ingen viskere (for og bag) virke overhovedet og jeg
skal genstarte bilen flere gange indtil visker systemet virker normalt.

Det er sku ren windows.

Paa forhaand tak

Per Jakobsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-12-06 13:10

per_biker@hotmail.com skriver:

> jeg har nogle issues med min golf, Elektronikken omkring mine viskere
> opfoerer sig meeeeeget mistaenktsomt.

Nu skriver du elektronik. Men da du ikke er så venlig at oplyse om,
hvilken årgang og version af golf det er, kan det være meget forskellige
(nogle af dem har sågar ingen elektronik til viskerne).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : P Kaasing

Dato : 16-12-06 20:27

> [...]
> hvilken årgang og version af golf det er, kan det være meget forskellige
> (nogle af dem har sågar ingen elektronik til viskerne).

Er det ikke lige at stramme den lidt? En Golf TDI har vel elektronik til
viskerne, er det ikke kun Golf I og II der ikke har elektronik til viskerne?
Men bortset fra det burde der selvfølgelig være årg. og nøjagtig
modelbetegnelse

Vh
Poul

Fra : per_biker@hotmail.co~

Dato : 16-12-06 23:08

P Kaasing wrote:
> [...]
> viskerne, er det ikke kun Golf I og II der ikke har elektronik til viskerne?
> Men bortset fra det burde der selvfølgelig være årg. og nøjagtig

Det er en 2006 Golf TDI Business

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-12-06 07:05

per_biker@hotmail.com skriver:

> Det er en 2006 Golf TDI Business

Retur til værkstedet, det er en garantisag.
Den bil er _spækket_ med elektronik, så en løs forbindelse kan lave
ravage !

Fra : claus b. p.

Dato : 20-12-06 11:28

<per_biker@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Andre gange vil ingen viskere (for og bag) virke overhovedet og jeg
> skal genstarte bilen flere gange indtil visker systemet virker normalt.

Noget lignende har jeg også oplevet på en Ford Galaxy TDI. (VW Sharan
replica) Fandt aldrig grunden, men jeg tror spændingen dykker så meget ved
start, at computeren får klumper i strømmen. Check batteri, stelforbindelser
ol. Men det må værkstedet da klare, når der stadig er reklamationsret.

/Claus