Trafikudheld i København i dag
Fra : Buller

Dato : 15-12-06 22:51

11:19 Færdselsuheld
Åboulevard
Sikring af skadested i forbindelse med alvorligt færdselsuheld hvor 3
personbiler (Porsche 911 - Audi A3 - Volvo XC 90) var involveret.
Skadestedet sikret med ulykkesskilte, blå blitzblink og sprøjten.
Ambulanceleder oprettet af Frb 1.
Assisteret ambulancetjenesten samt foretaget oprydning af skadestedet.
3 personer bragt til hospitalet.
Skadestedet overdraget til politiet.

Kilde:
http://www.112.dk/neobuilder.php?id=200201241414900000000018412&date=20061215

Så ikke selver uheldet, men det var sket lige efter falkoner alle ind
mod byen. Audi A3 holdt på tværs i de to yderst vejbaner og havde fået
ødelagt helt fronten. Porsche var parkeret over "midterrabaten" og havde
fået revet et hjul med ophæng af, og var ret ødelagt både foran og bagi.
Volvo'en hold helt inden til højre ind mod byen. Kunne ikke se nogen skader
på den, hvorfra jeg kørte forbi.

Og det store spørgsmål er så, hvad de idioter har lavet. Kørt om kap
gennem byen

/A

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-12-06 23:45

Buller wrote:

> Og det store spørgsmål er så, hvad de idioter har lavet. Kørt om kap
> gennem byen

Kunne du ikke vente med konklusionen til du véd om det er deres fejl?

--
vh
Torben

Fra : lindenskov

Dato : 16-12-06 00:09

"Buller" <ingenkonto@ingenkonto.dk> wrote in message news:458318b4$0$182

> Kilde:
> http://www.112.dk/neobuilder.php?id=200201241414900000000018412&date=20061215

16:28 Brandalarm
Borgergade
Ild i serviet slukket ved brandvæsenets ankomst.

LOL!!

Fra : Per

Dato : 16-12-06 00:12

Dette indlæg er vel bare en reklame

for den der SKOD SIDE 112

den er sgu plat

Fra : lindenskov

Dato : 16-12-06 00:40

"Per" <pernil54@hotamil.com> wrote in message
> Dette indlæg er vel bare en reklame
>
> for den der SKOD SIDE 112
>
> den er sgu plat

112.dk er københavns brandvæsens officielle hjemmeside.

Den side du tænker på er måske 112alarm.dk ?

Fra : Cyber.

Dato : 16-12-06 16:51

"Per" <pernil54@hotamil.com> wrote in message
> Dette indlæg er vel bare en reklame
>
> for den der SKOD SIDE 112
>
> den er sgu plat

http://www.112.dk/
det er Købehavns Brandvæsen's side...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-12-06 16:56

"Per" <pernil54@hotamil.com> wrote in

> Dette indlæg er vel bare en reklame
> for den der SKOD SIDE 112

Sjovt nok blev det først til en reklame da du kom med din kommentar.

> den er sgu plat

Så hold da op med at reklamere for den. Julemandsnæse.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 16-12-06 07:08

19:16 Eftersyn for gaslugt
Jernbane Allé
Mindre gasudslip fra udgravning i vejen gennem kablføring til opgang.
Foretaget kontrol i lejligheder og udluftet trappe.
Inspektør fra Københavns Energi foretog måling som ikke viste
eksplosionfare.
>Skadestedet overdraget til Københavns Energi.

Det er sikkert CH4 efter beboere har indtaget guleærter & stegt flæsk, håber
der fulgte snaps med, rigeligt :)

--
"Flaskehalsen" findes kun i hovedet på arbejdsgiveren. De vil kun ansætte
folk som er max. 27- , har min. 10 års erfaring, og penge med hjemmefra... .

Fra : Henning

Dato : 16-12-06 10:48

> [...]
>på den, hvorfra jeg kørte forbi.
>
> Og det store spørgsmål er så, hvad de idioter har lavet. Kørt om kap

Nope, absolut ikke. Jeg kørte to biler bagved da det skete - pludselig
så jeg bare Porschen nærmest flyve gennem luften og lande på
midterrabatten. Meget hurtigt kom to yngre, jakkesæt-klædte mænd ud
mens røgen væltede ud, tilsyneladende fra airbaggen. Audiens fører, en
yngre kvinde satte sig over på en trappe lige ved vejkanten. Jeg
forestiller mig, at Porschen er bremset, og Audien har knaldet hårdt
op bag i den. Vi havde lige holdt for rødt lys, så det er begrænset
hvad der har været af hastighed. Men Porscher kan flyve... Og
airbaggen udløses åbenbart når den rammer med snuden først -
betryggende at vide
Den store Volvo var tilsyneladende ikke involveret, han kørte bare
lige bag og nåede at bremse og hjælpe.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 16-12-06 19:59

Henning wrote:
> Jeg
> forestiller mig, at Porschen er bremset, og Audien har knaldet hårdt
> op bag i den.

Det gør vel ikke at forhjulsophænget på Porschen bliver revet af? Og at
den ender med at ligge og flyde på midterrabatten?
Ja, jeg kørte også forbi ulykkesstedet kort efter uheldet var sket.

Mvh.

Fra : Henning

Dato : 17-12-06 11:27

On Sat, 16 Dec 2006 19:58:54 +0100, "Lars L. Hansen"
<hop_i_havet@hotmail.com> wrote:

>Det gør vel ikke at forhjulsophænget på Porschen bliver revet af? Og at
>den ender med at ligge og flyde på midterrabatten?
>Ja, jeg kørte også forbi ulykkesstedet kort efter uheldet var sket.

Ophænget kan jeg ikke svare på, men flyveturen gjorde at bilen landede
på midterrabatten.