Blinklys på Ford Sierra
Fra : Michael og Vibeke

Dato : 15-12-06 16:29

Hej Ng

Jeg har en Ford Sierra 1,8 fra 1987.

Den har indtil for nylig kørt upåklageligt.

For en 3 ugers tid siden begyndte blinklyset i venstre bagside at strejke.

Efter nogle dage strejkede det også foran så vi slet ikke blinkede til
venstre.

Efter endnu et par dage røg forbindelsen også til højre side og desuden
forsvandt strømmen til cigarettænderen.

Er der nogen herinde der har nogen ide om hvori fejlen kan bestå?

Hvor skal jeg evt. begynde at lede??

Jeg skylder at sige at advarselsblinket heller ikke virker.

På forhånd tak

Michael Schmidt

--
Der findes 10 slags mennesker i verden
Dem der forstår det binære talsystem og dem der ikke gør.

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 15-12-06 17:57

"Michael og Vibeke" <76260145FJERN@jafnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> --
> Der findes 10 slags mennesker i verden
> Dem der forstår det binære talsystem og dem der ikke gør.

Sikringerne?

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-06 18:51

> [...]
>
> Hvor skal jeg evt. begynde at lede??
>
> Jeg skylder at sige at advarselsblinket heller ikke virker.

Jeg skyder på at det er stikket oppe ved ratstammen som er ved at smelte
sammen. Har prøvet præcis det samme, bare med den tilføjelse at bilen så en
dag gik i stå midt i et trafikeret lyskryds (den bad jeg selv om fordi jeg
ikke gad reparere bilen)

--
Tom