Vask-selv hal i storkbh?
Fra : Dinovo

Dato : 15-12-06 09:56

Hej i gruppen,

Som subj. antyder - findes der virkelig ikke et sted i storkøbenhavn
hvor man selv kan vaske sin bil? Altså et sted hvor man kan leje en
lille plads eller lign. hvor der så er forskellige remedier til
rådighed? (Som f.eks. vandslange/højtryksspuler, støvsuger osv.).

For os der bor midt i byen i en lejlighed og gerne vil kredse lidt for
bilen fra tid til anden er det jo svært

/Dinovo

Fra : C. Caspersen

Dato : 15-12-06 11:44

"Dinovo" <lundable@gmail.com> skrev i en meddelelse

Prøv Statoil i Rødovre på Roskildevej.

/Caspersen

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 15-12-06 12:19

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> "Dinovo" <lundable@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Prøv Statoil i Rødovre på Roskildevej.
>
> /Caspersen

der er osse den i Stenløse på frederikssundsvejen
er virkelig gode forhold

Søren

Fra : DJ

Dato : 15-12-06 19:15

"Søren Jacobsen" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> der er osse den i Stenløse på frederikssundsvejen
> er virkelig gode forhold

Det er nu i Ølstykke (Shell)

Shell på Køgevej i Tåstrup har også en hal til gør det selv vask.

--
Dannie

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 13:31

Hej i gruppen,

[...]

Q8 tanken i Husum mellem Herlev og Brønshøj.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-12-06 13:48

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> wrote in message
> [...]
> bilen fra tid til anden er det jo svært
>

> Q8 tanken i Husum mellem Herlev og Brønshøj.

Tanken i Stenløse, og Staalen i Herlev har også en "pusleplads".
I Stenløse kan man så købe poletter, så man kan vaske motorcyklen med
højtryksrenser.
Var derude forleden og vaske bimmer (K100RT), det er sgu meget hyggeligt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ib Tinning

Dato : 17-12-06 19:03

gør det selv på bådhavnsgade har et fint sted med lift og højtryk
der er Range Roveren blevet vasket flere gange efter en tur i plutten

Fra : Mogens...

Dato : 22-12-06 18:12

> [...]

> lille plads eller lign. hvor der så er forskellige remedier til
> rådighed? (Som f.eks. vandslange/højtryksspuler, støvsuger osv.).

Shell i Taastrup - det fås ikke bedre. Gør-det-selv-vask med højtryks-
spuler og det hele. INDENDØRS og med port, så du står i en rimelig
vam hal og gør tingene. Hvor svært kan det være !
http://kort.krak.dk/ml/link.asp?id=d645fbf6d1834cc1a9a46b3720dda4eb

Fra : Dinovo

Dato : 23-12-06 12:05

Mogens... skrev:
> [...]
> spuler og det hele. INDENDØRS og med port, så du står i en rimelig
> vam hal og gør tingene. Hvor svært kan det være !

Jeg har nu prøvet den ude i Taastrup og den vagte ikke den store
begejstring hos mig må jeg nok erkende. Ideen var god, ja - altså
lukket rum, med port og varme osv. Men de midler der var, var jeg da
ikke meget for - fx. den børste som de havde til deres højtryksspuler
var FYLDT med sten, grene og meget andet godt. Ikke syv store mænd
kunne få mig til at sætte den børste i nærheden af min bil. Og
gulvet derinde var MEGET beskidt og fyldt med jord/skidt/grus som fløj
op på bilen når strålen fra spuleren ramte gulvet (ja ja, så kan
man jo bare være mere forsigt ).

Når jeg vil vaske bil vil jeg gerne have rene forhold - forholdsvis
ihvertfald. Det hænger for mig ikke rigtig sammen at vaske bil et
meget beskidt sted - så forsvinder lidt af glæden, for mig
ihvertfald. Men jeg er sikkert også bare underlig.

Fra : Mogens...

Dato : 23-12-06 12:29

> [...]
> var FYLDT med sten, grene og meget andet godt. Ikke syv store mænd
> kunne få mig til at sætte den børste i nærheden af min bil.

Har selv tingene med...

> Og gulvet derinde var MEGET beskidt og fyldt med jord/skidt/grus

OK - det var rent nok, da jeg var der...

> Men jeg er sikkert også bare underlig.

Nope - det er kun dit bilvalg, der kan vække undren
(flygter ud af stuen)