Kære brevkasse
Fra : Claus

Dato : 14-12-06 23:56

KÆRE BREVKASSE:

Jeg er en mand på 37 år, lykkelig gift med min dejlige hustru og vi har
2 børn. Den seneste tid har min kone købt meget nyt tøj, og hun er også
begyndt at gå meget ud alene. Når jeg spørger hvem hun er sammen med,
svarer hun altid, ikke nogen du kender. I forgårs ringede hendes
mobiltelefon, og da jeg ville række hende den, vrissede hun, at jeg
aldrig skulle røre hendes telefon. Hver torsdag når hun kommer hjem,
bliver hun altid sat af lidt nede af vejen. I torsdags besluttede jeg
mig for at finde ud af hvem der kørte hende hjem, så jeg gik ud i
indkørslen og gemte mig bag min Audi. Da jeg kiggede ned så jeg til min
store overraskelse at den lækkede lidt olie. Nu er mit spørgsmål: Er det
normalt at en Audi A6 3,0 lækker lidt olie når den kun har kørt 30.000 km?

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 15-12-06 00:08

> [...]
> normalt at en Audi A6 3,0 lækker lidt olie når den kun har kørt 30.000 km?

Hun (Audien) blev nok lidt våd da du bukkede og gemte dig bag hende :)

mvh

Emil

Fra : Martin Bak

Dato : 15-12-06 00:06

"Claus" <Claus_dueFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> KÆRE BREVKASSE:

Så var den der igen :-/ -Men ok. Den er også god.

Martin

Fra : Rune Larsen

Dato : 15-12-06 00:25

Hvis den bliver våd for neden, må du vise hvem, der har værktøjet og
give den en tur under bunden. Du skal ikke være tilfreds før hullet er
helt stoppet og der ikke siver mere ud.
Husk altid regelmæssigt at fylde efter med friske safter - ellers kan du
opleve ujævn, hakkende opførsel og andre problemer i jeres forhold, som
kræver konsulatation med professionelle.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 15-12-06 11:19

Kære Claus!

Brevkassen takker for din henvendelse. Vi har læst dit brev adskillige
gange og det har givet anledning til mange og til tider heftige
drøftelser i vores brevkassepanel.
Imidlertid er vi kommet til den konklusion, at det er overordentlig
svært at besvare dit spørgsmål ud fra de foreliggende oplysninger.
Det vi kan konstatere er, at biler har det lidt ligesom kvinder.
Jo ældre de bliver og jo større de bliver, jo større er risikoen for at de
lækker lidt.
Vi håber du kan bruge svaret.

Mange venlige hilsner

Brevkasseredaktøren

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 15-12-06 22:38

Claus skriblede:
> KÆRE BREVKASSE:

På motorvejen her til morgen, på vej til arbejde, så jeg over højre
skulder,
at der var en kvinde i en splinterny BMW, der kørte 130 km/t med snotten
HELT oppe i bakspejlet - i gang med at lægge sin eyeliner!

Jeg kiggede væk i ganske få "lyserøde nano-sekunder" og så til min store
forskrækkelse i bakspejlet, at hun nu var halvvejs ovre i min kørebane -
STADIG optaget af hendes SKIDE makeup!
Jeg blev så forskrækket, at jeg tabte min elektriske shaver,
så den slog et rundstykke ud af den anden hånd.

I forvirringen, mens jeg forsøgte at rette bilen op med mit knæ på
rattet,
tabte jeg tilmed mobiltelefonen fra øret så den faldt ned i den kaffekop
jeg havde mellem benene, sprøjtede med kaffe og brændte
"STORE CLAUS OG TVILLINGERNE".
Det gjorde så PISSE ondt, at jeg skreg af mine lungers fulde kraft,
hvorfor jeg så tabte cigaretten ud af kæften, brændte hul i min skjorte
og AFBRØD EN VIGTIG SAMTALE.

Sådan en forpulet farlig, skide kvindelig billist.

--
Lars Fragstrup

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 16-12-06 16:43

"Lars Fragstrup" <not.@dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det gjorde så PISSE ondt, at jeg skreg af mine lungers fulde kraft,
> hvorfor jeg så tabte cigaretten ud af kæften, brændte hul i min skjorte

Fik du så ikke set afslutningen af filmen?

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved