SCM automobiler i Esbjerg?
Fra : Mogens...

Dato : 13-12-06 23:51

Er der nogen, der har er faring med den bilhandler?
Positive eller negative - jeg kender ikke firmaet...
www.scm-automobiler.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-12-06 08:19

Mogens... wrote:
> Er der nogen, der har er faring med den bilhandler?
> Positive eller negative - jeg kender ikke firmaet...
> www.scm-automobiler.dk

Jeg har erfaringer med værkstedet. Skulle have skiftet en kilerem og stiller
bilen hos dem kl. lort om natten. Om morgenen skulle jeg på arbejde og
ankommer i arbejdstid der ikke efterlod tvivl om at jeg havde mindst 20 km
på arbejde. Fortalte dem at jeg skulle bruge bilen - jeg fik at vide at jeg
kunne komme senere op dagen, så ville de se på bilen.

Jeg køber så en kilerem og kører hen på Toyotaværkstedet for at få skiftet
remmen. Det tog 25 minutter.

1-2 år senere udsætter jeg mig så for det samme. Får at vide at jeg kan
komme senere på dagen. Jeg ringer så til importøren og brokker mig og får så
at vide at jeg skal snakke med den og den, så kan jeg komme til.

Dette til trods kører jeg igen hen på Toyotaværkstedet og får dem til at
montere remmen. Da jeg sagde til dem at jeg skulle have lavet det samme som
sidste gang fortalte de mig at jeg skulle have skiftet kilerem!

SMC har ikke det bedste ry nogen steder i landet!

Men det kan da godt være at bilhandelafdelingen fungerer. Værkstedet gør
ikke.

--
Per, Esbjerg

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 14-12-06 08:34

> SMC har ikke det bedste ry nogen steder i landet!

Find en fejl :)
Mogens skriver SCM og ikke SMC :)
Det er med andre ord en anden biks og ikke en del af VAG koncernen.

/Dennis

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-12-06 09:06

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen, der har er faring med den bilhandler?
> Positive eller negative - jeg kender ikke firmaet...
> www.scm-automobiler.dk

Har ikke handlet der, men de pryder sig gevaldigt med lånte fjer.
De biler der er på hjemmesiden er ikke hvad de har stående.
Derfor kunne jeg meget nemt forledes til at tro der var tale om kommission.
= handel mellem privatpersoner => garanti er lig 0

Måske det bare er mig der er for skeptisk.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens...

Dato : 14-12-06 17:55

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De biler der er på hjemmesiden er ikke hvad de har stående.
> Derfor kunne jeg meget nemt forledes til at tro der var tale om
> kommission.
> = handel mellem privatpersoner => garanti er lig 0

Har de kun en brøkdel af dem stående?

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-12-06 21:23

> Har de kun en brøkdel af dem stående?

Så vidt jeg kan se, så er det kun de biler der står på græs/fliser som er
der.

Jeg har ikke lige været forbi, men kan ikke genkende andet.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens...

Dato : 14-12-06 21:48

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg kan se, så er det kun de biler der står på græs/fliser som er
> der. Jeg har ikke lige været forbi, men kan ikke genkende andet.

Jeg har sendt dem en mail - så ser vi...

Fra : Mogens...

Dato : 16-12-06 11:55

> Jeg har sendt dem en mail - så ser vi...

Resultat: Intet svar !
Totalt useriøst firma, må man så sige...

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-12-06 15:00

> "Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Resultat: Intet svar !
> Totalt useriøst firma, må man så sige...

Har lige været en tur forbi :-/

Ind ad en grusvej
lede-lede-lede
hmmmm
er jeg mon på den forkerte vej?

Nej, der holder jo 3 biler parkeret

Godt gemt af vejen blev SCM-Automobiler fundet.
Parcelhuskvarter, 3 biler parkeret på matriklen.
1. bil: Den første på deres liste
2. bil: Golf
3. bil: da havde jeg givet op.....

Men du må jo drage dine egne konklusioner, jeg kender mine )))))

Hvis du vil vide mere, så spørg.
Jeg findes også på degulesider.dk

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens...

Dato : 16-12-06 16:40

> [...]
> 2. bil: Golf
> 3. bil: da havde jeg givet op.....
>
> Men du må jo drage dine egne konklusioner, jeg kender mine )))))

Jeg er i Esbjerg på torsdag, hvor jeg har et møde med Vestfrost.
Så vil jeg lige se på sagen...

Fra : Mogens...

Dato : 16-12-06 17:01

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Resultat: Intet svar !
> Totalt useriøst firma, må man så sige...

Han læser med hérinde - jeg har fået en mail

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-12-06 09:26

On Wed, 13 Dec 2006 22:51:04 GMT "Mogens..." <no@reply.dk> sent the
following smoke signals:

>Er der nogen, der har er faring med den bilhandler?
>Positive eller negative - jeg kender ikke firmaet...
>www.scm-automobiler.dk

Jeg har absolut ingen erfaringer med firmaet, men jeg hæfter mig ved at
det er et ApS-firma.
Det betyder ikke at det er et fusker-firma, men vi kan vel hurtigt blive
enige om at det er billigst at gå på røven med et ApS...

--
All that I just wrote is true...except the false bit.

Fra : Hans Tosti Pedersen

Dato : 14-12-06 09:40

Mogens... skrev:
> Er der nogen, der har er faring med den bilhandler?
> Positive eller negative - jeg kender ikke firmaet...
> www.scm-automobiler.dk

Jeg kender heller ikke firmaet, selvom jeg har min daglige gang i
Esbjerg. Men når man ser på deres website, så virker det ret
amatøragtigt. Jeg ledede efter firmaets adresse - det kunne jeg ikke
finde. Og ja... ApS... A prøwer sgu!

--
HTP

Fra : Mogens...

Dato : 14-12-06 17:57

"Hans Tosti Pedersen" <hanspedersen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ledede efter firmaets adresse - det kunne jeg ikke finde

Det står ellers på web-siden:
SCM-Automobiler ApS - Gramsvej 3 - 6710 Esbjerg V

Fra : Kent Nielsen

Dato : 14-12-06 17:26

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der har er faring med den bilhandler?
> Positive eller negative - jeg kender ikke firmaet...
> www.scm-automobiler.dk

http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=28992351

Tilsyneladende engros handel med biler.
Jeg har aldrig hørt om dem.
(Arbejder selv i "beslægtet branche" i Esbjerg.

Kent Nielsen

Fra : Mogens...

Dato : 14-12-06 17:58

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=28992351
> Tilsyneladende engros handel med biler.

Man kan jo skrive, hvad man vil, når man anmelder sig...

> Jeg har aldrig hørt om dem.
> (Arbejder selv i "beslægtet branche" i Esbjerg.

WHAT! - det var sgu ikke så godt...

Fra : Kent Nielsen

Dato : 14-12-06 18:19

> WHAT! - det var sgu ikke så godt...

Selskabet er forholdvis nyt, fra 9/2005
Måske derfor.

Kent Nielsen

Fra : Mogens...

Dato : 14-12-06 21:49

> Selskabet er forholdvis nyt, fra 9/2005
> Måske derfor.

Jow, men 1½ år siden - så ville man da vide til firmaet i kredsen.
Firmaet ligger i Hjerting, og jeg kan ikke lige forestille mig, at der
skulle være plads til alle de biler på adressen?

Fra : Kent Nielsen

Dato : 14-12-06 22:18

> Jow, men 1½ år siden - så ville man da vide til firmaet i kredsen.
> Firmaet ligger i Hjerting, og jeg kan ikke lige forestille mig, at der
> skulle være plads til alle de biler på adressen?

Ja der er jo ikke voldsomme arealer til rådighed på gaden der, jeg kender
godt kvarteret.
Jeg stikke lige forbi i weekenden, du får en melding

Kent Nielsen

Fra : Mogens...

Dato : 14-12-06 22:23

> Jeg stikke lige forbi i weekenden, du får en melding

Thanx !

Fra : Kent Nielsen

Dato : 17-12-06 17:34

> "Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Thanx !

Samme oplevelse her som Uffe´s :-/

Kent Nielsen

Fra : Mogens...

Dato : 17-12-06 17:44

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke> skrev i en meddelelse

> Samme oplevelse her som Uffe´s

Jeg kommunikerer lidt med ham (Sven) nu, og han henter dem sandsynlivis
i Tyskland. De biler jeg har spurgt på, og som han har mailet mig, finder
jeg
i mobile. Det er okay - men vel ej korrekt at annoncere, som det praktiseres

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-12-06 21:31

> [...]
> jeg
> i mobile. Det er okay - men vel ej korrekt at annoncere, som det

Prøv at kigge nøje på de billeder han har på hjemmesiden.
Denne kan du se forhandlernavn på bygningen bagved:
Audi Q7 Sportspakke 3,0 TDI Quattro Tiptr til 514.900,-

Men noget helt andet er så at jeg tror jeg købr den der Cayenne til 5.900,-

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens...

Dato : 17-12-06 21:46

> [...]

> Denne kan du se forhandlernavn på bygningen bagved:
> Audi Q7 Sportspakke 3,0 TDI Quattro Tiptr til 514.900,-

OK - iøvrigt et stort skrummel, IMO...

> Men noget helt andet er så at jeg tror jeg købr den der Cayenne til
> 5.900,-

Ja, det er sgu billigt :)