Vanvidsbillister
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-12-06 20:14

Spørgsmålet er simpelt: Findes der en hjemmeside hvor man kan hænge L....
billister ud offentligt ? alternativt et sted man kan slå ejeren af en bil
op, så man kan ringe og fortælle dem at deres unger kører helt vanvittigt i
deres bil ?

Hilsen Nina - der uheldigvis kørte ind i det der mest lignede en krigszone,
da nogle snot-unger fandt det sjovt at smide store kanonslag efter andre
billister !

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-12-06 20:15

"Nina, Tender Tribes" skriver:

> Spørgsmålet er simpelt: Findes der en hjemmeside hvor man kan hænge L....
> billister ud offentligt ?

Nej, men du kan vel salv lave en ?

> alternativt et sted man kan slå ejeren af en bil
> op, så man kan ringe og fortælle dem at deres unger kører helt vanvittigt i
> deres bil ?

Nej, men meld dem til politiet.

> Hilsen Nina - der uheldigvis kørte ind i det der mest lignede en krigszone,
> da nogle snot-unger fandt det sjovt at smide store kanonslag efter andre
> billister !

Kør dog ungerne ned, eller ring til politiet.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 673 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

Tillykke, du har valgt at bruge et program der spammer sin reklame ud
over den danske del af usenet. Betal eller ansintaller tak. Der findes
masser af gratis alternativer der ikek sapmmer !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-12-06 20:23

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> "Nina, Tender Tribes" skriver:

> Nej, men du kan vel salv lave en ?

Ja, jeg er ski arrig nok til det.

> Nej, men meld dem til politiet.

Tro mig, det har jeg også gjort. Det er derfor jeg ved at de kørte i
"moar's" bil.

> Kør dog ungerne ned, eller ring til politiet.

Jeg forfulgte dem tværs over amager for at give dem en endefuld og smide dem
i seng uden aftensmad. Men da det blev for vanvittig kørsel for mig,
stoppede jeg og ringede til politiet. Men mon de kan / vil gøre noget ved
sådan noget ?

Tak for svaret !

Nina

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-12-06 20:26

"Nina, Tender Tribes" skriver:

> Tro mig, det har jeg også gjort. Det er derfor jeg ved at de kørte i
> "moar's" bil.

Det må politiet ellers ikke oplyse.

> [...]
> i seng uden aftensmad. Men da det blev for vanvittig kørsel for mig,
> stoppede jeg og ringede til politiet. Men mon de kan / vil gøre noget ved

Hvofor irngede du ikke først ?

> Den har indtil videre sparet mig for at få 673 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

Slet tak

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-12-06 20:44

> "Nina, Tender Tribes" skriver:

> Det må politiet ellers ikke oplyse.

Hmm... de sagde at det kunne ikke være den rigtige bil, da den var ejet af
en kvinde. Men jeg var ikke i tvivl om reg nr eller bilmærke, så jeg svarede
at var bilen nok lånt ud til snotungerne i aften.
Jeg ville nu helst have haft en adresse. ...

> Hvofor irngede du ikke først ?

Først var det lidt svært at se noget for krudt. Derefter kørte de over for
rødt to gange og så var jeg rigtig muggen. Og syntes faktisk at de skulle
have lov til at kravle rundt under min bil for at undersøge om den havde
taget skade af deres krudt.
Faktisk var vi 5 biler der var ved at brage sammen pga det. Ham der lå lige
bag dem så det først og vil bare udenom. Det var så lige ind foran mig der
måtte klodse bremserne og det samme måtte de andre så også gøre... midt i
krudt, røg og brag. Det er da fuldstændig vanvid !
Men ja, det er dumt at jeg nok fik presset dem til at køre endnu mere
vanvittigt.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Per O.

Dato : 12-12-06 23:43

> "Nina, Tender Tribes" skriver:

jeg har da en side som måske kan bruges. Du skal bare tage nogle billeder
som tydeligt viser hvad der foregår, så skal jeg nok knalde dem på siden! De
fleste har en mobiltelefon med kamera, og så kan man passende bruge det til
noget fornuftigt for en gangs skyld.
--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 13-12-06 06:46

> "Nina, Tender Tribes" skriver:

> Nej, men du kan vel salv lave en ?

Hvad ville det løse?

> Kør dog ungerne ned, eller ring til politiet.

Jeg tror at man skal køre folk ned, fordi man er sur

Michael

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-12-06 06:53

Michael Kirkegaard skriver:

> Hvad ville det løse?

Intet

> Jeg tror at man skal køre folk ned, fordi man er sur

Netop

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 13-12-06 16:53

> Michael Kirkegaard skriver:

> Intet

> Netop

Prøvede bare at skrive noget vanvittigt. Jeg fik svar...

Michael

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-12-06 16:55

Michael Kirkegaard skriver:

> Prøvede bare at skrive noget vanvittigt. Jeg fik svar...

Jep, men med en smiley.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-12-06 20:50

In article <457eff92$0$49200$14726298@news.sunsite.dk>,
"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote:

> [...]
> da nogle snot-unger fandt det sjovt at smide store kanonslag efter andre

Hvad laver du også i Gjellerup?? Hvis det altså var der.. så noget om
det i nyhederne.. bindegalt.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-12-06 20:51

> Hvad laver du også i Gjellerup?? Hvis det altså var der.. så noget om
> det i nyhederne.. bindegalt.

Nej det har var skam på Amager her ved halv otte tiden i aften, men måske de
har følt sig inspireret af nyhederne ???

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-12-06 21:10

In article <457f0830$0$49209$14726298@news.sunsite.dk>,
"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote:

> Nej det har var skam på Amager her ved halv otte tiden i aften, men måske de
> har følt sig inspireret af nyhederne ???

Ja det er bestemt muligt. fik bare lige tanken da du nævnte kanonslag :)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-12-06 21:15

> Ja det er bestemt muligt. fik bare lige tanken da du nævnte kanonslag :)

Så kan vi jo konstatere at idiotisme ikke er geografisk bestemt ....
Er ikke sikker på om det overhovedet hedder et kanonslag. Det der kom
flyvende mod mig mest lignede en flaske med ild i og gav et ordentligt brag.
Det kunne bestemt mærkes i hele bilen.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Møller

Dato : 12-12-06 21:49

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote in message

> [...]
> Er ikke sikker på om det overhovedet hedder et kanonslag. Det der kom
> flyvende mod mig mest lignede en flaske med ild i og gav et ordentligt

Molotovkoctail?: flaske med benzin og en klud stukket ned i som antændes.

Flammer op/eksploderer først når flasken smadres Bruges meget af
autonome på Nørrebro.
På taget af Jagtvej 69 er der i følge foto et helt arsenal.

Møller

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-12-06 22:01

In article <457f0ddc$0$49199$14726298@news.sunsite.dk>,
"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote:

> Så kan vi jo konstatere at idiotisme ikke er geografisk bestemt ....

Jep - dog må det være et storbyfænomen, for jeg mangler til dato at
opleve slige her i provinsen. Og gudsketakkelov for det da...

> Er ikke sikker på om det overhovedet hedder et kanonslag. Det der kom
> flyvende mod mig mest lignede en flaske med ild i og gav et ordentligt brag.
> Det kunne bestemt mærkes i hele bilen.

Ubehageligt :-/

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-12-06 07:54

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Hvad laver du også i Gjellerup?? Hvis det altså var der.. så noget om
> det i nyhederne.. bindegalt.

Så du knægten ?

"Ja politiet har generet mig, så jeg vil kaste sten på dem". De havde
stoppet ham 3 gange for at køre ulovligt, men de tør ikke gøre
yderligere fordi de er bange for at skabe uroligheder.

Fuck mand man bliver racist, indsæt dog militæret og kør den hårde linje
(krig) indtil de fatter at de skal opføre sig pænt. Sådan en "fed
perkerrøv" skulle have et los bagi, klokken 0.30 skal han være hjemme i
seng, så han er frisk til at komme videre med sin uddannelse dagen
efter.

Men ham kommer jeg nok til at betale til resten af mit liv.....

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-12-06 16:04

In article <457FA376.B45D569@du.kan.finde.den>,
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> "Martin Johansen [6000]" skriver:

> Så du knægten ?

Det var lige ved at koste et nyt TV...

> [...]
> efter.
>
> Men ham kommer jeg nok til at betale til resten af mit liv.....

Jep det er fanme sørgeligt at der ingen konsekvens er i DK... rent
slaraffenland for kriminelle

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-12-06 00:12

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> writes:

> [...]
> bilmærke, så jeg svarede at var bilen nok lånt ud til snotungerne i
> aften. Jeg ville nu helst have haft en adresse. ...

Det er værd at huske på at tyveri af nummerplader er ret almindeligt.
--
Mvh Jes Vestervang

Fra : Martin Bak

Dato : 13-12-06 00:23

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i en meddelelse

> Hilsen Nina - der uheldigvis kørte ind i det der mest lignede en
> krigszone, da nogle snot-unger fandt det sjovt at smide store kanonslag
> efter andre billister !

Lyder meget ubehageligt.

> Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter

Uforskammet! Og aldeles hensynsløst overfor os andre.

Martin

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-12-06 09:33

Jes Vestervang wrote:

> Det er værd at huske på at tyveri af nummerplader er ret almindeligt.

Nok ikke lige så almindeligt som at ungerne kører råddent i mor og
fars bil.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : ninasoerensen@gmail.~

Dato : 13-12-06 10:52

> [...]
> autonome på Nørrebro.
> På taget af Jagtvej 69 er der i følge foto et helt arsenal.

Jeg har ladet mig fortælle at det nok var blålys de kastede med...

Fra : ninasoerensen@gmail.~

Dato : 13-12-06 10:53

> [...]
> fleste har en mobiltelefon med kamera, og så kan man passende bruge det til

Der var ikke kommet meget mere end røg ud af det denne gang, men tak..
jeg skal huske det til næste gang (som forhåbentlig aldrig kommer)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-12-06 13:34

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> writes:

> Nok ikke lige så almindeligt som at ungerne kører råddent i mor og
> fars bil.

Måske ikke, men hvis man er typen der går ind for hævn er det jo
stadig en god ting at have in mente. Et telefonopkald til en forælder,
der virkeligheden bare er en bilejer som mangler en nummerplade gør jo
ingen skade
--
Mvh Jes Vestervang