Fw: Fotovogn i mørke...
Fra : Peter Frost

Dato : 12-12-06 11:04

Peter Frost skrev:
> Jeg blev i går præsenteret for en fotovogn ude i Buddinge på Ring 4 mod
> Glostrup. Omkring kl 18.15, dvs det var ret mørkt, og havde været det
> længde.
>
> Er der nogen der har oplevet at modtage portrætter fra Politiet, hvor det
> er
> taget i mørke ?

Ja mig !

> Havde faktisk det indtryk at de ikke måtte bruge deres vogne i mørke pga
> blitz'en, men var da overrasket over så lidt den blændet mig, men nu var
> jeg
> jo så også i yderste bane ca en meter foran offeret ;) Så må man håbe han
> ikke skal betale for mine 89 km/t :p

Som blev 90 km/t i følge målingen ;)

> Plejer de ikke at kassere billedet hvis der er to biler ved siden af
> hinanden ?

Det gjorde de åbenbart ikke, ligger siden om side med en anden bil ! Iøvrigt
kan man kun se halvdelen af mit ansigt, da jeg åbenbart sidder ret afslappet
med en hånd for ansigtet, jeg scanner det lige og smider så I andre også kan
få glæde af det :D

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost