Frederikssund autodele???
Fra : Fam. Olsen

Dato : 09-12-06 12:42

Hej folks.

Svjh. var der for nogle få år siden en reservedelspusher der hed
Frederikssund autodele. Eksisterer de ikke mere? Jeg syntes ikke jeg kan
finde frem til dem via Google...

MVH Niels

Fra : alexbo

Dato : 09-12-06 13:01

"Fam. Olsen" skrev
> Svjh. var der for nogle få år siden en reservedelspusher der hed
> Frederikssund autodele. Eksisterer de ikke mere? Jeg syntes ikke jeg kan
> finde frem til dem via Google...

www.ftz.dk

De handler ikke med private.

mvh
Alex Christensen

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 09-12-06 13:22

> "Fam. Olsen" skrev
>
> www.ftz.dk
>
> De handler ikke med private.

Det er så ikke helt rigtigt Alex, i Skanderborg har vi FTZ og de handler
gerne med private, kan jo naturligvis ikke sige hvordan det forholder i
Frederiksund

--
MVH Hans

Fra : alexbo

Dato : 09-12-06 14:02

"Hans L. Jørgensen" skrev

> Det er så ikke helt rigtigt Alex, i Skanderborg har vi FTZ og de handler
> gerne med private, kan jo naturligvis ikke sige hvordan det forholder i
> Frederiksund

Da det blev indført i Roskilde d. 1-6-06, spurgte jeg om det kun var i
Roskilde, svaret var at det var hele FTZ der stoppede med private.
Men om det er rigtigt ved jeg selvfølgelig ikke.

mvh
Alex Christensen

Fra : www.netink.dk

Dato : 09-12-06 18:14

Hesja

>De handler ikke med private.

SLUDDER !

Lars

Fra : Niels Bengaard

Dato : 09-12-06 22:16

"www.netink.dk" <infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Hesja

> SLUDDER !
>

> Lars

Står ellers på døren, så vrøvl med dig.

Niels

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 09-12-06 13:07

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Svjh. var der for nogle få år siden en reservedelspusher der hed
> Frederikssund autodele. Eksisterer de ikke mere? Jeg syntes ikke jeg kan

Jo de findes skam endnu. De har bare skiftet navn til FTZ Autodele
Frederikssund. www.ftz.dk

Mvh. Jesper

Fra : Fam. Olsen

Dato : 09-12-06 13:15

> [...]
>
> Svjh. var der for nogle få år siden en reservedelspusher der hed
> Frederikssund autodele. Eksisterer de ikke mere? Jeg syntes ikke jeg kan

Fjong. Tak til Alexbo og Jesper for hurtig respons.

Det med at de ikke handler med private er det noget der kom med
navneskiftet?
Jeg mener bestemt jeg har handlet der før. Og fået tilbud fra dem dengang.

MVH Niels

Fra : Niels Bengaard

Dato : 09-12-06 15:31

> [...]
> navneskiftet?
> Jeg mener bestemt jeg har handlet der før. Og fået tilbud fra dem dengang.

Det er vist kommet for nogle måneder siden, nu det står i hvert fald på
døren hvor man går ind.

Niels

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-06 01:24

> Det er vist kommet for nogle måneder siden, nu det står i hvert fald på
> døren hvor man går ind.

Det står på døren, og sytten steder på disken, og man bliver spurgt efter
konto nr. når man handler...

/Martin

Fra : Kell Petersen

Dato : 11-12-06 22:30

Elsenbakken i Frederikssund helt nede for enden

Men kun for proff
Som tidligere indlæg fortæller .
Men nu er der hellere aldrig kø mere
Hehehehehe

Er det almindelige gængse dele ,, så tag Bremse-service ,,
Flinke fyre...
Og så er det ikke så tit at man går forgæves ,,
3 ud af 5 gange ,, skulle man tilbage med stumperne hos autodele..

Fra : Fam. Olsen

Dato : 12-12-06 19:12

"Kell Petersen" <NOshivSPAM@VELprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og så er det ikke så tit at man går forgæves ,,
> 3 ud af 5 gange ,, skulle man tilbage med stumperne hos autodele..

Almindelige dele er det ikke. Jeg skal have fat i noget specialværktøj til
at låse knastakslerne på en Alfa. For et par år siden havde de det. Man
kunne både leje det eller købe det.

MVH Niels