Instruktionsbog til Mercedes søges
Fra : Lange

Dato : 08-12-06 19:22

Nogen der har en ide til hvor jeg kan få fat i en instruktionsbog til
Mercedes C220 fra 2001 på Engelsk eller dansk.
Har kun en på tysk, og det er ikke lige min stærke side.

/ Allan, tlf. 24 27 2389

Fra : Martin Kiefer

Dato : 08-12-06 19:58

"Lange" <allan.l@ngberg.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har en ide til hvor jeg kan få fat i en instruktionsbog til
> Mercedes C220 fra 2001 på Engelsk eller dansk.

Prøv og forhør dig hos Mercedes i enten DK eller Tyskland om ikke den kan
skaffes?

Ellers har jeg set at en instruktionsbog til en MB C-klasse i den
faceliftede udgave findes på engelsk på MBs hjemmeside. Har desværre ikke
linket, men kan nok finde det hvis du er interesseret.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Lange

Dato : 08-12-06 20:08

det vil jeg da være meget interesseret i.

/ Allan

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-06 01:44

Martin Kiefer wrote:
> Ellers har jeg set at en instruktionsbog til en MB C-klasse i den
> faceliftede udgave findes på engelsk på MBs hjemmeside. Har desværre
> ikke linket, men kan nok finde det hvis du er interesseret.

Nej jeg tror ikke at der er til instruktionsbogen. Kun en Quick Interactive
Tour. Eller?

Fra : Martin Kiefer

Dato : 14-12-06 22:38

"Ole Sørensen" <-> skrev i en meddelelse

> Nej jeg tror ikke at der er til instruktionsbogen. Kun en Quick
> Interactive Tour. Eller?

http://www4.mercedes-benz.com/e/cars/c-class/betriebsanleitung/

Synes jeg da nok er rimelig omfattende?
Findes på både Tysk og engelsk.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Ulrich

Dato : 08-12-06 21:15

> [...]
> Mercedes C220 fra 2001 på Engelsk eller dansk.
> Har kun en på tysk, og det er ikke lige min stærke side.

Det har Mercedes 70101045

--
Hygge Ulrich