ruden kører lidt ned igen efter udskiftnin~
Fra : ums[3460]

Dato : 08-12-06 10:28

Hej, som omtalt tidligere fik jeg smadret dørruden i min Volvo.
Nu er den skiftet og det ser fint ud. Jeg bemærkede så i går at når jeg
sætter vinduet til at lukke helt automatisk ved klik på knappen så ruller
den lidt ned igen når den er nået helt op, men hvis jeg bare lukker vinduet
"manuelt" ved at holde knappen nede og ikke bruge autoluk så virker det
fint.
Volvo har jo det der beskyttelsessystem så fingrene ikke kommer i klemme
osv.

Nu overvejer jeg så om jeg skal leve med det eller kontakte Bilglas og høre
om de vil lave det om. Umiddelbart sidder ruden ikke for højt i fht.
modsatte side (har testet når begge ruder er i bund)

Nogle forslag til hvad der kan være galt ?

Fra : Christopher Stein

Dato : 08-12-06 10:50

ums[3460] skrev:
> [...]
> modsatte side (har testet når begge ruder er i bund)
>
> Nogle forslag til hvad der kan være galt ?

den skal nok "kalibreres"
prøv at køre den helt op, og så holde knappen oppe i nogle sekunder, så
den lige lærer hvor topstilling er..det samme gør du med ned og så op
igen,..

Fra : ums[3460]

Dato : 09-12-06 13:19

KLIP
> den skal nok "kalibreres"
> prøv at køre den helt op, og så holde knappen oppe i nogle sekunder, så
> den lige lærer hvor topstilling er..det samme gør du med ned og så op
> igen,..

Ja det har jeg så prøvet, men det hjalp ikke en dyt :D

Jeg må ringe til Bilglas eller Volvo

Fra : ums[3460]

Dato : 10-12-06 18:53

"ums[3460]" <upi[fjern]@[dette]dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> KLIP
>
> Ja det har jeg så prøvet, men det hjalp ikke en dyt :D
>
> Jeg må ringe til Bilglas eller Volvo

Jeg har fundet ud af i mellemtiden at hvis jeg ikke ruller vinduet helt ned,
så kører den fint op ved auto-luk. Ruller jeg først vinduet helt ned, så vil
autoluk ikke virke helt.
Det er da underligt.

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 08-12-06 10:50

ums[3460] skrev:
> [...]
> modsatte side (har testet når begge ruder er i bund)
>
> Nogle forslag til hvad der kan være galt ?

Jeg vil tro at de skal synkroniseres, eller nulstilles. Jeg er sikker
på at volvo kan hjælpe dig, det er formentlig bare en proces du skal
gennemføre. BMW havde det på deres, jeg kan bare ikke huske hvordan
man gør.

Mikael