Savner link eller fil : Arabisk 2 hjuls kø~
Fra : Thomas

Dato : 07-12-06 22:33

Hej NG

For et år eller deromkring siden, så jeg et link eller klip (måske på
binaer) med nogle arabere (mener jeg) der kommer kørende på en landevej,
og begynder at svinge fra side til side, indtil bilen vælter op på 2 hjul og
fortsætter på 2 hjul ud af en kurve..... det er en eller anden "stor"
4-hjulstrækker

Nogen der ved hvad jeg taler om og evt. kan smide et link

Mvh

Thomas

Fra : Klaus G.

Dato : 07-12-06 22:42

> [...]
> anden "stor" 4-hjulstrækker
>
> Nogen der ved hvad jeg taler om og evt. kan smide et link
Her er ihvertfald en:
http://www.metacafe.com/watch/263164/c_o_p_s_t_e_a_m/

Og mon ikke du kan finde flere på samme side? Ellers prøv www.youtube.com

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Thomas

Dato : 07-12-06 23:38

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Her er ihvertfald en:
> [...]

Hehe.... ikke lige den jeg søgte, men også et fedt klip...... gad vide
om det er pengene eller pladsen , der gør at de kan det der, dernede.....
en bil på 2 hjul er nok ikke sværere at styre end en cykel (flot sagt, ja
jeg ved det)........... men det er lige det med at få den derop!!!!!

Mvh

Thomas

Fra : Christian Flasche

Dato : 08-12-06 22:05

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 4-hjulstrækker
>
> Nogen der ved hvad jeg taler om og evt. kan smide et link

Hej Thomas

Kik i dk.binaer.motor

--
Hilsen Christian