Hejsa Alle
Jeg har en dejlig lille rød wagonR+ fra 98..
Nu skal den så til syn, og jeg kender en lille syns-mand som lige så
min bil igennem.
der var selvfølgelig nogle små punkter som jeg skulle lave, og er så
småt gået igang.
men men men...
Han prøvede min bil, kom til bage og sagde at sikkerheds-selen i
venstre side (foran), var kaput..
De prøver selen af, ved at køre ikke under 40 km/t og så bremse
meget hård op.
Dermed skulle selen så låse sig selv.. altså ikke ved at rykke i
den, men selve bremsningen skulle låse selen...
Det gjorde min selvfølgelig ikke
Så jeg købte en ny... og til min undren, så går der en ledning til
rullen... ??
Kan det have noget at gøre med at den ikke "låser".. hvordan pokker
finder jeg ud af om der er eller ikke er strøm til selen.. og hvorfor
er der dog strøm til ?
Andre der kender problemet og måske har en løsning ?
Skal den have en ny sele, skal den have en ny ...
Mange Hilsner
Hafelaf
(p.s)
alle debatter om hvorvidt synsmanden skulle have tilbageholdt bilen,
hans ansvar og ligende, bedes oprettes i en ny tråd, da denne tråd
udelukkende omhandler et problem med selen i bilen.