Starter motor kører konstant
Fra : theisborg@gmail.com

Dato : 06-12-06 13:17

Min volvo 245 fra 1986 har kørt fint de sidste par år. Men så en dag
ville den ikke starte. Ladede batteriet op. Men nu da jeg lige har sat
det på starter den så snart jeg sætter batteriet på!! Ingen nøgle
i tændingen eller noget - startermotoren kører så snart begge poler
er på!

Nogle der har oplevet noget lignende eller har en idé om hvad det kan
være?

q Theis

Fra : Christopher Stein

Dato : 06-12-06 13:34

theisborg@gmail.com wrote:
> [...]
> er på!
>
> Nogle der har oplevet noget lignende eller har en idé om hvad det kan

fejl i bundstykket ved taendingsnoegle..

Fra : mr j

Dato : 06-12-06 13:42

> fejl i bundstykket ved taendingsnoegle..

Ja eller defekt startrelæ der hænger...

Mvh
Morten

Fra : Karsten7870

Dato : 07-12-06 11:02

theisborg@gmail.com wrote:
> [...]
> er på!
>
> Nogle der har oplevet noget lignende eller har en idé om hvad det kan

Selvstarteren bliver ikke slået ud af startkransen. og startrelæet slår ikke
fra. Renover selvstarter - se efter om ikke relækontakterne er brændte.
Karsten H. Jensen
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)