P-Watch - kig lige på den - nogen gange vi~
Fra : Per O.

Dato : 04-12-06 21:30

Vi har fået en bøde fordi vores P-Watch viste --:-- i stedet for det
tidspunkt hvor bilen blev parkeret. Det kostede lige 510kr. Det var ligesom
det der var meningen at man skulle undgå med en P-Watch .. ikke?

Jeg har fået foto dokumentation fra P-selskabet på at der rent faktisk ikke
var tal på min P-Watch, så den er altså god nok. P-Watchen blev monteret hos
forhandleren for 2,5 år siden og jeg har ikke på noget tidspunkt set den
være uden tal på efter en parkering. Siden bøden sad i viskeren har jeg
tjekket HVER gang jeg har parkeret bilen, og den har virket HVER gang.
P-Watch siger at det godt kan forekomme at en P-Watch ikke virker, hvis der
ikke kommer mindst 10 volt til P-Watchen (gammel model). Men da bilen ikke
har problemer med at starte, er kapaciteten ok på batteriet.

Så husk lige at tjekke Jeres P-Watch hver gang i forlader bilen!

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : Klaus G.

Dato : 04-12-06 22:16

> Så husk lige at tjekke Jeres P-Watch hver gang i forlader bilen!
P-vagterne har sikkert fået sig en fin dims som lige kan reboot en P-watch
:)

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 04-12-06 23:35

"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse
> P-Watch siger at det godt kan forekomme at en P-Watch ikke virker, hvis
> der ikke kommer mindst 10 volt til P-Watchen (gammel model).

Som du selv er inde på så er det også derfor at der er kommet en ny model.
Jeg mener at den nye skal have mindst 5v !?

Netop for at undgå det problem...

/J

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-12-06 01:56

[6705] Jesper Sørensen skrev:

> Som du selv er inde på så er det også derfor at der er kommet en ny
> model. Jeg mener at den nye skal have mindst 5v !?

Kan man se nogen steder om man har den ny eller gamle?
Hans - med 2 P-Watcher monteret for et par mdr. siden
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-12-06 08:12

Hans Paulin (6310) wrote:

> Kan man se nogen steder om man har den ny eller gamle?

Størrelsen. Den nye er mindre.

--
Per, Esbjerg

Fra : Thomas Mikkelsen

Dato : 05-12-06 10:32

> Størrelsen. Den nye er mindre.

Ikke helt, den gamle model findes også i forskellige udgaver:

http://www.p-watch.com/forhandlere/montering/?PAGE=2671

M.V.H.

Thomas Mikkelsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-12-06 10:55

Thomas Mikkelsen skrev:

> Ikke helt, den gamle model findes også i forskellige udgaver:
>
> http://www.p-watch.com/forhandlere/montering/?PAGE=2671

Øvs - har smidt papkasserne væk!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-12-06 13:59

Thomas Mikkelsen wrote:

> Ikke helt, den gamle model findes også i forskellige udgaver:
>
> http://www.p-watch.com/forhandlere/montering/?PAGE=2671

Jo - det er forskellen på den gamle og ny model du ser der :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Svend Jensen

Dato : 05-12-06 18:13

[6705] Jesper Sørensen wrote:

> Som du selv er inde på så er det også derfor at der er kommet en ny
> model. Jeg mener at den nye skal have mindst 5v !?
>
> Netop for at undgå det problem...

Og 5v udgaven er også gammel.
Den nye jeg fik i Juni måned var hverken følsom for
spændingsdyk 10 og 5 volt.
Derimod måles spændingsdykket på den røde ledning
i start øjeblikket. Dette dyk skal være 0,5 volt.

Men nu anonnecerer de med en ny og forbedret model,
hvad den forbedring er ved jeg ikke.

MVH
Svend

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 05-12-06 08:19

"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> wrote in message
> [...]
> ikke har problemer med at starte, er kapaciteten ok på batteriet.
>
> Så husk lige at tjekke Jeres P-Watch hver gang i forlader bilen!

He he, og dansk rumforskningsinstitut har endda været med til at udvikle
p-watch, jeg fatter ikke at det skal være så kompliceret :)

Jacob (BMW E46, med den gode gamle urskive)

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-12-06 08:21

Jacob Rungwald wrote:

> He he, og dansk rumforskningsinstitut har endda været med til at udvikle
> p-watch, jeg fatter ikke at det skal være så kompliceret :)

Det er derfor - den har opfattet P-vagten som en alien, derfor har den
ikke oplyst _noget_ til ham.

--
vh
Torben

Fra : Hr. Jensen

Dato : 05-12-06 09:04

On Tue, 5 Dec 2006 08:18:49 +0100 "Jacob Rungwald"
<jacob*giraf*@rungwald.dk> sent the following smoke signals:

>He he, og dansk rumforskningsinstitut har endda været med til at udvikle
>p-watch, jeg fatter ikke at det skal være så kompliceret :)

Nogle satellitter skal jo "parkeres" i Clarke-bæltet, så deet...

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-06 16:51

> [...]
> ikke har problemer med at starte, er kapaciteten ok på batteriet.
>
> Så husk lige at tjekke Jeres P-Watch hver gang i forlader bilen!

Godt man bor et sted hvor der hverken skal betales for parkering ved indkøb,
sættes p-skiver, findes p-vagter eller i det hele taget betale bompenge osv.

Men så lugter der godt nok af gylle hele foråret

--
Tom

Fra : Flemming

Dato : 05-12-06 22:34

Per O. wrote:
> [...]
> med at starte, er kapaciteten ok på batteriet.
> Så husk lige at tjekke Jeres P-Watch hver gang i forlader bilen!

Ja, tak i sidste uge fandt jeg også ud af at min p-watch ikke havde skiftet
til vinter tid.. (fik en 510kr's reminder fra Europark)

Mvh. Flemming

Fra : Per O.

Dato : 06-12-06 00:20

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, tak i sidste uge fandt jeg også ud af at min p-watch ikke havde
> skiftet til vinter tid.. (fik en 510kr's reminder fra Europark)
>
> Mvh. Flemming
Burde P-Watch firmaet ikke give os en ny i erstatning mod forevisning af
vores bøde og e.v.t. billddokumentation.?

Per O.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-12-06 11:11

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, tak i sidste uge fandt jeg også ud af at min p-watch ikke havde
> skiftet til vinter tid.. (fik en 510kr's reminder fra Europark)

Er "antennen" i displayet?
Fordi min ville heller ikke skifte sommer/vinter hvorefter jeg fandt ud af
den ikke synkroniserede tiden længere. Jeg smed den i hovedet af pwatch og
fik en ny.

/Dennis

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-12-06 14:05

Dennis Pedersen wrote:

> Er "antennen" i displayet?
> Fordi min ville heller ikke skifte sommer/vinter hvorefter jeg fandt
> ud af den ikke synkroniserede tiden længere. Jeg smed den i hovedet
> af pwatch og fik en ny.

Min havde ingen problemer med at skifte.

Men måske kan det løses ved at give bilen frit udsyn mod syd, når der skal
skiftes til sommertid?

--
Per, Esbjerg

Fra : Flemming

Dato : 08-12-06 20:46

Dennis Pedersen wrote:

> Er "antennen" i displayet?
> Fordi min ville heller ikke skifte sommer/vinter hvorefter jeg fandt
> ud af den ikke synkroniserede tiden længere. Jeg smed den i hovedet
> af pwatch og fik en ny.

Jeg skrev til P-Watch, som så sagde at jeg skulle gøre følgende:

""Derfor vil jeg gerne bede dig om at gøre følgende:
1. Start motoren og se om "P" begynder med at blinke.
2. Når "P" blinker skal du trykke på knappen bagpå og observere hvad der
sker. Enten stiller uret sig kvartersvis frem eller uret viser uret
"P 00:00" eller "P:01:00". Gør den dette, så skal uret stilles på "P:
01:00".
Kontakt mig lige igen for at melde tilbage om resultatet/observationerne.
"

Dog troede jeg at der var antennesignal men det kan jeg da se at der
mangler.Men jeg har ikke prøvet ovenstående endnu, så nu prøver jeg
ovenstående, eller må den jo tilbage.

Mvh. Flemming