Dieselforbrug i den nye Mitsubishi L200
Fra : VP Olsen

Dato : 03-12-06 16:24

Er der nogen som ved, hvor langt de nye L200'ere kører på literen?

Det er ikke opgivet nogle steder (hvor jeg har ledt).

/Martin

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-12-06 17:38

On Sun, 3 Dec 2006 16:23:57 +0100 "VP Olsen" <martinnews@browi.dk> sent
the following smoke signals:

>Er der nogen som ved, hvor langt de nye L200'ere kører på literen?
>
>Det er ikke opgivet nogle steder (hvor jeg har ledt).

11,5 km/l ved blandet kørsel ifølge
http://www.mitsubishi.nu/customized/download/broschyr/CR/CR_spec.pdf

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : VP Olsen

Dato : 04-12-06 00:24

Thx