Speedokabel... udskriftning
Fra : Peter

Dato : 28-06-01 10:22

Okey bare lige for at vide om jeg skal have den store motorsav frem eller
den lille muggert ?

eller er det bare som at knipse med fingerne ?

Peter
XJ600S Diversion '93 (som altid kører 0 km/t lige nu)

Fra : Thomas Makro

Dato : 28-06-01 11:10

On Thu, 28 Jun 2001 11:22:10 +0200, "Peter" <hotpwc@hotmail.com>
wrotE:

>Okey bare lige for at vide om jeg skal have den store motorsav frem eller
>den lille muggert ?
>
>eller er det bare som at knipse med fingerne ?

Du skal bruge et lys-sværd

Hvis du bare skal have det gl. kabel af, så er det nok at skrue det af
i begge ender, uden brug af værktøj. Det kan muligvis være nødvendigt
at løsne forhjulet for at få det af i den ende...

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Armand

Dato : 29-06-01 00:12

Thomas Makro <Makro@CyberFJERNjunkie.dk> skrev i en

> Hvis du bare skal have det gl. kabel af, så er det nok at skrue det af
> i begge ender, uden brug af værktøj. Det kan muligvis være nødvendigt
> at løsne forhjulet for at få det af i den ende...

Næppe!

Til gengæld kan den nederste ende være monteret v.h.a. en
krydskærvs-skrue istedet for omløberen, som for øverste endes
vedkommende kan være krakilsk at komme til at løsne/spænde!

--
Armand.