Så er jeg på gaden!
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-06-01 23:08

Hej alle,

Så blev køreprøven bestået og jeg har i dag været nede og hente min cykel
hos Fisker... STOR DAG!

Tak til alle der har været behjælpelige med svar, idéer og konstruktive
forslag. Jeg skal med glæde dele ud af de erfaringer jeg får samlet op
løbende.

Hilsner,

Tony

--
XJ600S - kørt 98 km

Fra : Anders Winther

Dato : 27-06-01 23:48

Tillykke!!
Så kan det jo være at vi mødes hos Fisker...
Jeg er stamkunde hos dem..

Mvh.
Anders Winther
XJ600S '92.. Har kørt langt..!

Fra : Morten Juel

Dato : 28-06-01 00:09

tilykke med det

Mvh
Morten
XS400 Seca **med død motor HULK**

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 28-06-01 05:04

> Så blev køreprøven bestået og jeg har i dag været nede og hente min cykel
> hos Fisker... STOR DAG!

Tillykke med det - pas nu godt på dig selv derude!!

Rasmus

Fra : Niels S.

Dato : 28-06-01 06:42

Tony Lorentzen skrev

> Så blev køreprøven bestået og jeg har i dag været nede og hente min cykel
> hos Fisker... STOR DAG!

Stort tillykke. Det var egentligt hurtigt du kunne komme op efter
teoriprøven. Jeg måtte vente meget længere.

> XJ600S - kørt 98 km

KUN 98 km den første dag med kørekort, egen mc og pragtfuldt sommervejr! Kan
du så komme ud at køre

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-06-01 12:55

Hehe... Ja jeg hentede den jo først ved 17 tiden og kæresten skal også lige
ha noget tøj og en hjelm, men SÅ skal der også tilbagelægges nogle
kilometre!

Tony
--
XJ600S - 132 km.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-06-01 07:54

Tillykke med den. Jeg er sikker på at du har valgt den rigtige af de to du
ville vælge imellem.

Vi ses derude

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-06-01 12:56

Jeps - me too. Jeg er rigtig glad for at jeg valgte XJ600S'eren i stedet for
Virago'en.

Tony

Fra : Adam Christensen

Dato : 28-06-01 15:08

"Tony Lorentzen" <tony@lorentzenNOSPAM.com> wrote in message

> Så blev køreprøven bestået og jeg har i dag været nede og hente min cykel
> hos Fisker... STOR DAG!

Tillykke!

Pas på dig selv; kør defensivt og meld dig til et Bronze-kursus så du
rigtigt får lært at tumle XJ'eren. Der er stadig pladser i august

http://www.dmc-org.dk/Index-korekurser.html

--
Adam
SV650S (~12.500 km)

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 28-06-01 15:21

"Tony Lorentzen" <tony@lorentzenNOSPAM.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tak til alle der har været behjælpelige med svar, idéer og konstruktive
> forslag. Jeg skal med glæde dele ud af de erfaringer jeg får samlet op

Stort TILLYKKE.......

Jeg synes du skulle tage ud i en MC-klub og kigge. Det er helt genialt at
være medlem af en klub, når man kører MC. Så har man nogen at køre ture med,
tage til træf med eller man kan hjælpe hinanden med evt problemer o.s.v.

Du kunne f.eks. tage ud i MC Morgenhaar(d) og kigge, vi har klubaften i
aften, se mere her http://www.morgenhaard-mc.dk/
--
M.v.h.
Thore Jensen