D.F.S statistik 2006 - Godt nytår
Fra : Leon Hulstroem

Dato : 31-12-06 13:46

dk.fritid.sejlads er nr. 43 på usenet med ialt 6.284 postings
Fordeling: 268(jan) - 286(feb) - 511 - 711 - 857 - 807 - 637 - 861 - 247 -
351 - 421 - 327

Top 3 postere:

Harding E. Larsen 481
Flemming Torp 379
Bjarke Christensen 361
(Jeg selv *ggg* 177)

Top postere: http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1100

Man kan faktisk få meget ud af at analyserer lidt, feks poster jeg mest
Søndag-Tirsdag og oftest omkring midnat !!!

Leon
---
Sejl blyfrit - Sejl Hobie Cat
http://sejlernoerd.spaces.live.com

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-06 15:34

"Leon Hulstroem" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse

> Top postere: http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1100
> Man kan faktisk få meget ud af at analyserer lidt, feks poster jeg mest
> Søndag-Tirsdag og oftest omkring midnat !!!

He he - takker for dit link. Sgu meget sjovt at surfe lidt :)

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-07 02:19

Hej Leon,

Det er vist en statistik med lidt "huller" ... ...

Kigger man lidt længere ned i statistikken, kan man se, at flere i
gruppen og Bjarke (af uransagelige årsager ... ...) arbejder "under
cover - formummet" med flere forskellige alias, så mon ikke Bjarke er
årets "topscorer" med mange gode spørgsmål og mange flere gode tips og
kommentarer og Harding på en solid andenplads med solid rådgivning ...

Skal jeg være ærlig, troede jeg faktisk, at aktivitetesniveauet var
faldende generelt og ville være droppet ned til et lavere niveau efter
"krisen", hvor nr. fem i statistikken foreslog at nedlægge gruppen ...

Det skete heldigvis ikke og jeg lærer fortsat meget af at følge denne
gruppe og vil sige alle seriøse bidragydere tak for mange tips og
kommentarer i 2006 og ønske alle en rigtig god sejlsæson i 2007.

Mange sejlerhilsener
Flemming Torp

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 01-01-07 12:22

> [...]
> "topscorer" med mange gode spørgsmål og mange flere gode tips og
> kommentarer og Harding på en solid andenplads med solid rådgivning ...

Jo du har ret... jeg fangede ikke lige, at Bjarke var gået i "Jeg, mig & os"
og købt Skæg & blå briller *ggg*

> Skal jeg være ærlig, troede jeg faktisk, at aktivitetesniveauet var
> faldende generelt og ville være droppet ned til et lavere niveau efter
> "krisen", hvor nr. fem i statistikken foreslog at nedlægge gruppen ...

Hvilket minder mig om at du topposter *fy*
....vi skal nok forvente et lille fald, CT stod trods alt for over 1000
postings i gruppen.

> ... og ønske alle en rigtig god sejlsæson i 2007.

Tak ilm

-Leon

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 01-01-07 13:53

Bare en heldig mand der har fået ny pc.... Men øjensynlig ikke skarp nok til
at huske mine anti-spam fikserier ...

Bjarke

"Leon Hulstroem" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> wrote in message

> Jo du har ret... jeg fangede ikke lige, at Bjarke var gået i "Jeg, mig &
> os" og købt Skæg & blå briller *ggg*

snip

Fra : TOSB

Dato : 01-01-07 21:11

Leon Hulstroem wrote:
> [...]
Klip

> Hvilket minder mig om at du topposter *fy*
> ...vi skal nok forvente et lille fald, CT stod trods alt for over 1000
> postings i gruppen.

Nu er kvantitet ikke lig med kvalitet. Kunne ikke nære mig

> Tak ilm
>
> -Leon

Og i lige måde: Godt Nyt År til alle i gruppen med et ønske om en god
kommende sejlsæson, som jeg næsten var lige ved at gå glip af for nyligt,
hvilket gør, at min signatur er udvidet en kende.

Mvh
Torben

--
Husk at hvis du vågner, så er det den første
dag i resten af dit liv ELLER: Lev livet i dag,

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 04-01-07 09:40

Hej og Godt Nytår,

De i linket viste data skal kun betragtes som rådata.
Skal de anvendes til noget skal resultatet kvalitetssikres inden
udgivelsen ellers er de ikke meget værd.

Mvh/Harding