Søborg MC-beklædning
Fra : Leif Schiønemann

Dato : 02-12-06 16:27

Hej NG.

Kan I huske forretningen, "Søborg MC-beklædning" eller noget i den retning,
der lå på Søborg Hovedgade. Indehaveren flyttede til Jylland, men skulle
efter sigende være flyttet tilbage til Søborg, dog uden at have forretning ,
men han reparerer skindtøj igen.
Kan nogen hjælpe med et telefonnummer.

Mvh

Leif

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-12-06 18:13

On Sat, 2 Dec 2006 16:27:20 +0100, "Leif Schiønemann"
<schionemann@mail.dk> wrote:

Hej Leif.

> [...]
>efter sigende være flyttet tilbage til Søborg, dog uden at have forretning ,

Ikke direkte.
Spørgsmålet var oppe for nogen tid siden, så hvis du går tilbage i
gruppen finder du det sikkert.
Søren gjorde os forresten opmærksom på at læderforretningen i
Stenløse Centeret har en gammel gut der er go' med en rigtig
lædersymaskine, og til meget rimelige priser.
Prøv lige at kigge på DKD efter Sørens henvisning.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-12-06 19:15

> [...]
> Jylland, men skulle efter sigende være flyttet tilbage til Søborg,
> dog uden at have forretning , men han reparerer skindtøj igen.

Der ligger da stadig en forretning på Søborg Hovedgade hvor der står
MC-beklædning.. På fakturaerne derfra står der Jaguar Gloveco, men på krak
kan jeg kun finde en butik på Buddinge Hovedgade der hedder dette (ligger i
forlængelse af Søborg Hovedgade), men måske er han blot flyttet for nylig.

Om det er den samme du snakker om, skal jeg så ikke kunne sige.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Studen

Dato : 02-12-06 20:26

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> wrote in message
> [...]
> nylig.
>
> Om det er den samme du snakker om, skal jeg så ikke kunne sige.

Det er det ikke.. Den du har fundet, er en forretning der, efter min mening,
sælger handsker og dragter af tvivlsom kvalitet, importeret fra Pakistan og
lignende... Det lyder måske fordomsfuldt, men jeg har selv givet det en
chance og købt et par handsker.. Umiddebart så de pæne ud, men syninger var
det argeste l*rt og pasformen sneg sig i retning af en bøjet færge ;)
(det par låner lillebror nu, når han sidder bagpå)

Mvh og på gensyn til foråret.
Stud

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-12-06 20:37

> [...]
> pæne ud, men syninger var det argeste l*rt og pasformen sneg sig i
> retning af en bøjet færge ;) (det par låner lillebror nu, når han

Ok, jeg har også været inde og kigge, men var heller ikke specielt imponeret
over udvalget og kvaliteten. Men da mine sommerhandsker var blevet lidt
kolde at køre med, så skulle jeg bruge et sæt varmere handsker. Jeg har kun
kørt med de nye handsker i 2 uger, men nu må vi se hvordan de holder.

Fingrene er dog for lange i dem, så jeg vil have dem syet lidt kortere, og
forhåbentligt få en rimelig pasform. Jeg vil ikke købe mc-tøj uden at have
prøvet det, så derfor er netshops udelukket medmindre jeg ved 100% hvad jeg
skal have, og da jeg bor på samme gade som denne butik, så er det jo nemt
lige at smutte ind forbi. Servicen var dog rigtigt god, men hvis varerne
ikke er så gode, så nytter det dog ikke så meget.

Kender du forresten den mc-butik der er næsten lige ovre på den anden side
af vejen? Den ser meget anonym ud (ikke noget navn), men der står en masse
motorcykler i vinduerne på den lille butik. Jeg har ikke været forbi, mens
der har været åbent, så jeg har ikke været derinde.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Stud

Dato : 03-12-06 00:26

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> motorcykler i vinduerne på den lille butik. Jeg har ikke været forbi, mens
> der har været åbent, så jeg har ikke været derinde.

Dvs du har også problemer med dårlig pasform... De syer dem åbenbart ikke
til menneskehænder...
Du skriver at servicen var god. Jeg brød mig ikke rigtigt om den... Totalt
omklamrende og overvenlig efter min mening. Men sådan er det selvfølgelig så
mange steder. Jeg bryder mig bare ikke om, at blive jagtet rundt i biksen af
en overslesk sælger/ejer, så man tilsidst føler et vist pres for at købe
noget. Man kan selvfølgelig bare lade være, men det er ubehageligt imo.

Jeg tror du taler om Agusta Motor - Frederiksborgvej 222. Han er honda
forhandler, men jeg har kun smugkigget én enkelt gang, så jeg ved ikke noget
om ham. Det er der helt sikkert andre der gør herinde.

--
Stud
http://katana1135.dk/stumper.html

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-12-06 01:27

> Dvs du har også problemer med dårlig pasform... De syer dem åbenbart
> ikke til menneskehænder...

Nu er fingrene generelt for lange i stort set alle de handsker jeg har
prøvet, også dyre mærker.. Mine fingre er ret korte i forhold til håndens
bredde, så det er et generelt problem.

> [...]
> jagtet rundt i biksen af en overslesk sælger/ejer, så man tilsidst
> føler et vist pres for at købe noget. Man kan selvfølgelig bare lade

Da jeg var derinde, brugte ekspedienten også det meste af sin tid på 2 andre
der var derinde for at købe jakke, bukser m.m., så det er nok derfor jeg
ikke følte omklamringen så slemt, da han naturligvis ikke kunne rende os
alle i hælene hele tiden.

> Jeg tror du taler om Agusta Motor - Frederiksborgvej 222.

Det kan godt passe.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Hekto

Dato : 03-12-06 20:09

Leif Schiønemann wrote:

> [...]
> skulle efter sigende være flyttet tilbage til Søborg, dog uden at have
> forretning , men han reparerer skindtøj igen.

Far er ikke vred, og far er ikke ked af det; men far er skuffet, Leif!

I Ekspressen nr. 73 (nummeret med Desmocedisi'en på forsiden) finder du både
forklaringen og adresse og telefonnummer på Jonny!

Skulle du af een eller anden grund ikke have nummeret, så send mig en mail.
/Hekto

Fra : Leif Schiønemann

Dato : 03-12-06 21:15

Undskyld Hekto.

Jeg er da vidst snart i bad standing. Det er rigtigt. Johnny Pedersen, tror
jeg, han hedder.
Mente også, at jeg havde læst et eller andet sted, at han
var vendt tilbage til Søborg, så jeg pløjede det sidste års Touring Nyt
igennem, men forgæves.
Shame on me, men tak alligevel.
Også tak til Jer andre.
Johnnys forretning lå på hjørnet af Søborg Hovedgade og Niels Finsens Allé.

Mvh

Leif

Fra : Steen Gruby

Dato : 03-12-06 21:29

On Sun, 3 Dec 2006 21:14:55 +0100, "Leif Schiønemann"
<schionemann@mail.dk> wrote:

Hej Leif.

>Shame on me, men tak alligevel.
>Også tak til Jer andre.

Du er et ualmindeligt dårligt eksempel for os andre.
Expressen læses bedst (og i fred) på DAS, men du skal benytte 00 til
"paperwork" og ikke Expressen.
Den, og dens guldkorn, skal du gemme til senere brug

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hekto

Dato : 03-12-06 22:40

Leif Schiønemann wrote:

> [...]
> Shame on me, men tak alligevel.
> Også tak til Jer andre.
> Johnnys forretning lå på hjørnet af Søborg Hovedgade og Niels Finsens

Gan du give nogen - fornuftig - grund til at du overså den??? ))))
--

/Hekto
"Women are like elephants to me. I like to look at 'em, but I wouldn't want

Fra : Steen Gruby

Dato : 03-12-06 22:57

On Sun, 03 Dec 2006 22:39:57 +0100, Hekto <urxgb@urxgb.qxrot-13>
wrote:

Hov hov Hekto

>Gan du give nogen - fornuftig - grund til at du overså den??? ))))

Som "Overmafioso Redacturi von Bladsmører" er du inhabil i moppekoret

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hekto

Dato : 04-12-06 00:05

Steen Gruby wrote:

> Som "Overmafioso Redacturi von Bladsmører" er du inhabil i moppekoret
Liiige i dette tilfælde er jeg ikke så sikker!!! ... spørg Leif! ... i har
en fælles hobby! =

Fra : Steen Gruby

Dato : 04-12-06 00:09

On Mon, 04 Dec 2006 00:04:41 +0100, Hekto <urxgb@urxgb.qxrot-13>
wrote:

Hej Hekto.

>Liiige i dette tilfælde er jeg ikke så sikker!!! ... spørg Leif! ... i har
>en fælles hobby! =

LOL ))))

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Leif Schiønemann

Dato : 04-12-06 19:38

De Herrer.

Det blev vidst sent i går. Over midnat. Der sover jeg.
Steen: Fælles interesser?? Elefanter eller Ducati'er?

mvh

Fra : Steen Gruby

Dato : 04-12-06 19:47

On Mon, 4 Dec 2006 19:37:38 +0100, "Leif Schiønemann"
<schionemann@mail.dk> wrote:

Hej Leif.

>Det blev vidst sent i går. Over midnat. Der sover jeg.

Bare rolig.
Det gør jeg også selv om jeg ikke er gået i seng

>Steen: Fælles interesser?? Elefanter eller Ducati'er?

Skal vi ikke bekende kulør og tage Ducati'erne - Den med Øllefanter og
andre vilde dyr lader vi andre om - F.eks. Mafiosoer med hang til
tvivlsomme historier, pen og blæk

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo