> Tror du ikke at det er den sædvanlige "kvindeafgift" som nogle værksteder
> tror de kan komme godt af sted med at skrive på regningen?
Det er i det mørke jylland - og værkstedet plejer at være reelt nok
> Normalt burde det da være nok at leve med, at slidindikatoren ikke virker
> på
> den ene klods.
Hun ventede derud og de kom også ind med valget om hun ønskede den hurtige
billige løsning eller ville have det lavet "rigtigt". Hun havde fornuft nok
til at vælge den den hurtige med en lodning så lampen slukkede
> Men der er nok sket det, at ledningen er revet over på "den forkerte" side
> af stikket på ledningen der sidder på klodsen, og så vil de skifte hele
> ledningssættet ud til stedet. men lidt loddetin og krympefolie kan vel
> ordne
> sådan en skade.
Ja - jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at lade værkstedet skifte noget hvis
jeg selv på et par timer kan fixe det ...
> Kan du ikke lægge et billede på dk.binaer.motor, så vi kan give dig et
> mere
> kvalificeret gæt, i stedt for at sidde og fægte i blinde?
Jeg har ikke selv hevet hjulenen af det for at kigge ... Nu slap jeg jo for
at montere vinterdæk (Og jeg på pincilin for bronkitis så jeg har ikke meget
lyst til at ligge på et koldt garagegulv - Derfor jeg spurgte her efter en
beskrivelse af hvordan det var skruet sammen) Det kunne jo nemt at have
været noget føler værk på kaliberen der målte afstande til bagsiden af
bremseklodsen eller lign - men den med en leder i klodsen der bare slides
over er selvfølgelig simplere og billigere at producere (i første omgang -
efter et par skift af belægninger havde det nok været billigere med en
permanent føler
--
anders DOT majland AT jyde DOT dk