Fælge og dæk billigere i tyskland?
Fra : Ole W

Dato : 01-12-06 00:55

Hej
Kan det betale sig, eller skal jeg hellere vente på et godt reklametilbud?

Er der nogen der har erfaring med erhvervelse af ditto i tyskland.
Gerne med en adresse og link.
Og helst tæt på grænsen

Hilsen Ole

Fra : Jens

Dato : 01-12-06 01:04

"Ole W" <ow.fjern_mig@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan det betale sig, eller skal jeg hellere vente på et godt reklametilbud?
>
> Er der nogen der har erfaring med erhvervelse af ditto i tyskland.

Det er ca samme pris som hvis du køber dem på www.daekonline.dk også får en
af deres monteringspartnere til at montere dem for ca 100kr stykket.

Ellers kan du kigge her www.rtn.de der har jeg handlet flere gange, udover
at dækkene er billigere er monteringen også meget billigere end ved de
etablerede kæder i DK.

MVH
Jens

Fra : EK

Dato : 01-12-06 04:38

Ole W <ow.fjern_mig@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:456f6f48$0$4168$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> Kan det betale sig, eller skal jeg hellere vente på et godt reklametilbud?
>
> Er der nogen der har erfaring med erhvervelse af ditto i tyskland.

Jeg køber altid mine dæk i Tyskland, da det er noget billigere både til bil
og mc.
Som regel får jeg dem monteret samme sted og i næsten alle tilfælde (hvis
man ikke selv gider bøvle med at få dem monteret) har Reifentechnik Nord i
Harrislee (3 km syd for grænsen i Padborg) været de billigste eller ligget
på højde med konkurrenterne i Flensburg.
De handler også med fælge og jeg har købt mine alu-fælge der.
Det er bedst at ringe og aftale pris (i hvert fald for dæk) på forhånd og
ikke lægge skjul på at man handler andetsteds, hvis man ikke kan lide
prisen - har på fornemmelsen at man så får den bedste pris.
Mvh
Erik

Fra : Tue Jensen

Dato : 01-12-06 15:32

On Fri, 1 Dec 2006 00:54:50 +0100, Ole W wrote:

> [...]
> Kan det betale sig, eller skal jeg hellere vente på et godt reklametilbud?
>
> Er der nogen der har erfaring med erhvervelse af ditto i tyskland.

Jeg har to gange handlet hos http://www.reifenversand.com/
Sidste gang gav jeg 4000 kr for et sæt Toyo SNOWP.S952 inkl. stålfælge og
afbalancering. Det kunne jeg ikke finde billigere i DK heller ikke på
"daekonline".
Jeg har ikke oplevet problemer med hverken kvalitet eller levering.

--
Tue

Fra : Aksel

Dato : 01-12-06 17:02

> [...]
> Kan det betale sig, eller skal jeg hellere vente på et godt reklametilbud?
>
> Er der nogen der har erfaring med erhvervelse af ditto i tyskland.

Jeg har flere gange handlet hos "Reifen Meerbach" i Flensburg, jeg kan ikke
huske adressen, men vejen er lige over for Citti.
Deres hjemmeside er ikke oppe idag, men mailadressen er
mailto:webmaster@meerbach.de

Hilsen Aksel

Fra : Morten

Dato : 02-12-06 01:36

Jeg ved ikke med fælge,Men dæk er tit på tilbud i nede i praktiker førtepark
flensburg syd

Morten

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 02-12-06 07:22

"Morten" <bladlus@get2net.dk> wrote in message
> Jeg ved ikke med fælge,Men dæk er tit på tilbud i nede i praktiker
> førtepark
> flensburg syd
>
> Morten

De dæk som Praktiker reklamerer med i deres reklamer er som oftest
regummirerede dæk - så af den grund er de som regel meget billige....

Andreas M. Hansen

Fra : EK

Dato : 03-12-06 01:25

Andreas M. Hansen <nokke99@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:45711b95$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> De dæk som Praktiker reklamerer med i deres reklamer er som oftest
> regummirerede dæk - så af den grund er de som regel meget billige....

Og selv om de ikke skulle være regummierede, så er det næppe mærkevare. Jeg
turde ikke købe mine dæk et sådant sted, det har jeg mit liv for kært til.
Mvh
Erik