Godt Kia værksted Vejle/Horsens området ?
Fra : Kostas

Dato : 30-11-06 14:21

Min kollega har en ældre sag af en Kia Sephia (1996). Den er begyndt at
give lidt problemer med lamper der lyser osv.

Nogen der kender et godt værksted der har forstand på den slags.

Kia forhandleren i Vejle har f.eks. ikke service på Kia (ifølge deres
hjemmeside).

Anyone ?

mvh

Kostas

Fra : Morten Trab

Dato : 30-11-06 17:48

On 30 Nov 2006 13:20:52 GMT, Kostas <email@kostas.dk> wrote:

> [...]
>
>Nogen der kender et godt værksted der har forstand på den slags.
>
>Kia forhandleren i Vejle har f.eks. ikke service på Kia (ifølge deres

Carl Edelholt på Bjerrevej i Horsens er da aut. Kia forhandler og han
udfører da alle service på vores Picanto...

Mvh. Morten