Mitsubishi Strada.
Fra : Thomas & Camilla

Dato : 29-11-06 16:24

Hejsa.
Jeg har en Mitsubishi strada fra ´97 4x4, hvor jeg har lidt forskelligt, der
skal laves, så som støddæmper.

Er der nogen herinde der skemder nogen gode steder, at handle resv til
sådan, gerne på nettet her hjemme eller udlandet, bare det er billigt og
godt...

mvh
Thomas
Marslev

Fra : Ib Tinning

Dato : 29-11-06 17:20

prøv www.nordkystens4x4.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 29-11-06 19:36

Thomas & Camilla wrote:
> [...]
>
> Er der nogen herinde der skemder nogen gode steder, at handle resv til
> sådan, gerne på nettet her hjemme eller udlandet, bare det er billigt

Jep...

www.4x4butikken.dk

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 30-11-06 19:53

Nej desværre, de havde det ikke...

..

meddelelse news:456dd2fa$0$49205$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-11-06 19:57

Thomas & Camilla wrote:
> Nej desværre, de havde det ikke...

Så send "dem" en mail...

Det er ikke alt, der kan være online...

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 01-12-06 06:29

> Så send "dem" en mail...
>
> Det er ikke alt, der kan være online...

Hvis Morten mener at "De" kan hjælpe, så er jeg overbevist om at "han" har
ret :)

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-12-06 06:35

Lars Bisgaard wrote:
> Hvis Morten mener at "De" kan hjælpe, så er jeg overbevist om at
> "han" har ret :)

Nemlig...