En Enzo mindre på vejene ;-(
Fra : Møller

Dato : 29-11-06 13:29

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4107208/

Kan nok ikke genopbygge.

Møller

Fra : BJ

Dato : 29-11-06 13:38

"Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse
news:456d7dc0$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

KLIP

> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4107208/

Sikke en tosse og "tovtykkeren" slap da heldigvis nådigt.

> Kan nok ikke genopbygge.

Jeg tror heller ikke sekundenkleber kan klare den opgave.;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 29-11-06 13:49

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> "Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Sikke en tosse og "tovtykkeren" slap da heldigvis nådigt.

Ja den små Tina figurerer jo næsten på hver anden russiske netside.

> Jeg tror heller ikke sekundenkleber kan klare den opgave.;)
Nå, måske russisk fiskelim?

Jeg synes efterhånden at de der Parvenuer har det med at kvase deres legetøj
i løbet af få timer/dage. Koenigseeg, Ferrari, Maserattti m.v.

Møller

Fra : Hr. Jensen

Dato : 29-11-06 13:58

Den Wed, 29 Nov 2006 13:29:15 +0100 sendte "Møller" <mail..sspam@og.dk>
følgende røgsignaler:

>http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4107208/
>
>Kan nok ikke genopbygge.

Ferrari burde inkludere et kørekursus, der skulle beståes inden nøglerne
blev udleveret, eller som Koenigsegg gør, at inddrage bilen hvis ikke
ejeren kan køre forsvarligt...

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-11-06 14:39

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Ferrari burde inkludere et kørekursus, der skulle beståes inden nøglerne
> blev udleveret, eller som Koenigsegg gør, at inddrage bilen hvis ikke
> ejeren kan køre forsvarligt...

Hørt! Alene i respekt for køretøjet (og for andre mennesker), burde man lære
at fatte at køre bil inden man fik adgang til så ædelt maskineri.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Snuden

Dato : 29-11-06 18:47

Eller skulle man sige: forhåbentlig en idiot mindre på vejene

Snuden

Fra : Martin Kiefer

Dato : 30-11-06 00:11

"Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4107208/
>
> Kan nok ikke genopbygge.

Historien viser jo fint at uanset om man kører enzo eller skoda så findes
der folk der ikke kan finde ud af at køre deres bil. Skodaejeren kommer nok
bare ikke i avisen når han laver sit stunt

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Tom

Dato : 30-11-06 23:07

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4105158/

Jeg tror nok jeg ville blive lidt arrig, hvis jeg kom hjem til en smadret
Enzo

Tom

Fra : BJ

Dato : 30-11-06 23:13

"Tom" <t@flabs.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg tror nok jeg ville blive lidt arrig, hvis jeg kom hjem til en smadret
> Enzo

Det er kun fordi, du tager udgangspunkt i din egen pengepungs formåen.

I de kreds, hvor en Enzo er et stykke legetøj, er det blot et greb i lommen,
hvis man ellers kan få lov at købe en..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 30-11-06 23:22

> I de kreds, hvor en Enzo er et stykke legetøj, er det blot et greb i
> lommen,

Enig...

> hvis man ellers kan få lov at købe en

Der er ca. en 20 stk til salg i mobile ?

Fra : BJ

Dato : 30-11-06 23:25

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Enig...

> Der er ca. en 20 stk til salg i mobile ?

Så er den stærkt på vej til at være uinteressant ... i de kredse, hvor den
betales med et diamantkreditkort (fra den special club for this kind of
credit cards).

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 30-11-06 23:26

> Så er den stærkt på vej til at være uinteressant ... i de kredse, hvor den
> betales med et diamantkreditkort (fra den special club for this kind of
> credit cards).

Okay - jeg har blot et guldkort, som jeg vil betale min Ferrari med

Fra : BJ

Dato : 30-11-06 23:29

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Okay - jeg har blot et guldkort, som jeg vil betale min Ferrari med

Nåda, jeg ville nu hellere betale i klingende mønt..det er laaangt mere
dramatisk..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 30-11-06 23:37

> Nåda, jeg ville nu hellere betale i klingende mønt..det er laaangt mere
> dramatisk..

Jeg tror ikke, sælgeren tager imod 2,3 mill euro i kontanter,
som en Enzo fantastico koster :)

Fra : Møller

Dato : 01-12-06 15:27

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote in message
> "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke, sælgeren tager imod 2,3 mill euro i kontanter,
> som en Enzo fantastico koster :)

Krygerrand måske?

Men jeg kender en ejer af møntvaskerier, han har en dårlig vane altid at
betale med 20 kr stykker.
Hvorfor mon?

Møller

Fra : BJ

Dato : 01-12-06 15:36

"Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Krygerrand måske?
>
> Men jeg kender en ejer af møntvaskerier, han har en dårlig vane altid at
> betale med 20 kr stykker.
> Hvorfor mon?

Tjaee, jeg kender en med spilleautomater, tager imod 50 øre stykker..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-12-06 00:16

> Nåda, jeg ville nu hellere betale i klingende mønt..det er laaangt mere
> dramatisk..

Kan se BJ for mig.
Oversættelse:
'Kan du se traileren derude, det er transporten af mønterne'

Der er btw. ikke tale om jyde-trailere her.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Fam. Olsen

Dato : 01-12-06 14:10

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan se BJ for mig.
> Oversættelse:
> 'Kan du se traileren derude, det er transporten af mønterne'
>

> Der er btw. ikke tale om jyde-trailere her.

Jeg kan se Folmer og Finn i hver deres roadtrain med et par salige smil
fordi de bliver betalt for transport at BJ's mønter, med en tur Ferrarien.
)

MVH Niels

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-12-06 18:42

Fam. Olsen skrev:

> Jeg kan se Folmer og Finn i hver deres roadtrain med et par salige smil
> fordi de bliver betalt for transport at BJ's mønter, med en tur Ferrarien.
> )

Så må det vist lige vente til 25,25 vogntog bliver tilladt hele vejen
til Italien.

--
MVH Finn Flaskehalsproblem? Det eneste flaskehalsproblem jeg kan få
øje på er i overkanten af baglommerne hos arbejdsgiverne. De skulle se

Fra : Møller

Dato : 02-12-06 22:25

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> wrote in message

Ferrarien.

> Så må det vist lige vente til 25,25 vogntog bliver tilladt hele vejen
> til Italien.

60 t mønter?
Møller

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-12-06 22:40

Møller skrev:

> Ferrarien.
> 60 t mønter?

Jeg ved ikke hvad en euro vejer.

--
MVH Finn Hører du til dem der ikke ønsker at give plads til at last-
bilerne kan trække uden om noget i nødsporet, skal du huske at ringe

Fra : Møller

Dato : 02-12-06 22:47

> Jeg ved ikke hvad en euro vejer.

det er det max. modulvogntoget må være på
så skal vi lige trække selve køretøjet fra,.

Møller

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-12-06 23:25

Møller skrev:

> smil
> det er det max. modulvogntoget må være på
> så skal vi lige trække selve køretøjet fra,.

Ja, vejer de under 10 g/euro kan et almindeligt vogntog godt klare det.

Fra : Møller

Dato : 02-12-06 23:51

> Ja, vejer de under 10 g/euro kan et almindeligt vogntog godt klare det.

Så var det da s... at BJ ikke var i Sverige med en skovl og nogle baljer,
motion er godt i den alder

Møller

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-12-06 07:38

Møller skrev:

> Så var det da s... at BJ ikke var i Sverige med en skovl og nogle baljer,
> motion er godt i den alder

Der var det vist svært at komme til for politi og vagter.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-12-06 08:53

On Thu, 30 Nov 2006 23:07:02 +0100 "Tom" <t@flabs.dk> sent the following
smoke signals:

>http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4105158/
>
>Jeg tror nok jeg ville blive lidt arrig, hvis jeg kom hjem til en smadret
>Enzo

Sludder, du ville være ellevild, da det sandsynligvis er det tætteste du
(og alle andre herinde) kommer på at eje en Enzo. Så smadret eller ej,
så er det stadig en Enzo.

(Ovenstående forudsætter naturligvis at du ikke ejede den i forvejen, og
en eller anden bare havde dumpet den i din indkørsel med en seddel om at
den nu var din - kvit og frit...)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-12-06 09:19

> [...]
>
> (Ovenstående forudsætter naturligvis at du ikke ejede den i forvejen, og
> en eller anden bare havde dumpet den i din indkørsel med en seddel om at

*lol*

Hvor finder du dog den humor?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens...

Dato : 01-12-06 18:05

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Sludder, du ville være ellevild, da det sandsynligvis er det tætteste du
> (og alle andre herinde) kommer på at eje en Enzo.

Sikkert. Jeg har siddet bag rattet i en Ferrari Enzo - er det okay... :)

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-12-06 09:44

On Fri, 01 Dec 2006 17:05:12 GMT "Mogens..." <no@reply.dk> sent the
following smoke signals:

>"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

>Sikkert. Jeg har siddet bag rattet i en Ferrari Enzo - er det okay... :)

Var der vikelig plads til dig bag rattet? Jeg mener, meget kan man sige
om dig, men så vidt jeg kan sjusse mig frem til hører du ikke til i den
korte ende af skalaen...

Fra : Mogens...

Dato : 02-12-06 17:42

> Var der vikelig plads til dig bag rattet? Jeg mener, meget kan man sige
> om dig, men så vidt jeg kan sjusse mig frem til hører du ikke til i den
> korte ende af skalaen...

Jeg sad af helvede til - kunne næsten ikke være der, og det
gik da helt galt, da døren blev lukket. Bilen er for lille for mig.
Det går langt bedre i F355, F360, F550 osv... :)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-12-06 11:45

> Sikkert. Jeg har siddet bag rattet i en Ferrari Enzo - er det okay... :)

At sidde bag rattet er i min verden ikke lig med at køre bilen.
Derfor:
Kørte du, eller sad blot i den?
Det første giver helt klart mange flere points

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens...

Dato : 02-12-06 17:40

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> At sidde bag rattet er i min verden ikke lig med at køre bilen.

Siger een, der sikkert har sin 1. køretur i Ferrari til gode?

> Derfor:
> Kørte du, eller sad blot i den?

Jeg sad bag rattet i Enzo'en hos forhnadleren. Normalt var bilen
aflåst, men vivar nede for at købe en bil af ham, hvorfor han
mente, at vi skulle have lov at sidde bag rattet.
www.tamsen.de

Fra : tom jensen

Dato : 02-12-06 19:22

> Siger een, der sikkert har sin 1. køretur i Ferrari til gode?

uha da da , fik du luft

mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-12-06 01:47

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Siger een, der sikkert har sin 1. køretur i Ferrari til gode?

og netop på det punkt tager du faktisk fejl

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens...

Dato : 03-12-06 07:11

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> og netop på det punkt tager du faktisk fejl

OK, så ved du jo å' godt, at din udtalelse næsten ikke holder :)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-12-06 10:41

> OK, så ved du jo å' godt, at din udtalelse næsten ikke holder :)

))))

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-06 11:03

Tom wrote:
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4105158/
>
> Jeg tror nok jeg ville blive lidt arrig, hvis jeg kom hjem til en
> smadret Enzo

Hvad laver en 17-årig pubertetstøs i en Enzo? Det er fandeme respektløst
overfor Ferrari. Jeg håber ikke de går med til at sælge ham en ny, hvis det
skulle blive aktuelt.

mvh.
Kim Frederiksen