Peugeot 106 GTI
Fra : Rasmus O.

Dato : 28-11-06 19:10

Hej i gruppen,
Er her nogen der ved hvilken type pære/fatningstype, der bruges til
nærlyset
Jeg har lige købt en bil hvor der er lavet noget "fusk"!
I brugerhåndbogen står der bare det er afh. af model!?!?

Mvh
Rasmus O.

Fra : Klaus G.

Dato : 28-11-06 20:13

> Er her nogen der ved hvilken type pære/fatningstype, der bruges til
> nærlyset
Prøv at søge her:
http://www.pal-guide.com/scr/

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 28-11-06 20:31

Rasmus O. skrev:
> [...]
> Jeg har lige købt en bil hvor der er lavet noget "fusk"!
> I brugerhåndbogen står der bare det er afh. af model!?!?

Det er en std. H4

--
Keld

Fra : Rasmus O.

Dato : 28-11-06 23:51

> Det er en std. H4

Hej Keld & Klaus,
Mange tak for et godt og hurtigt svar, jeg kaster mig straks over "lemoen"!!

MVH
Rasmus O.