Bilforhandlerer i tyskland ikke for langt ~
Fra : Stefan

Dato : 27-11-06 22:34

Hej

Overvejer at hente en GolfII til reservedels øse i tyskland (efter at
huggeren ville have 1737,- for en gammel rusten 90'er dør og 1000,- for et
soltag han ikke viste om var tæt ;-s)
Så er der nogle der er faldet over nogle bilforhandlere der er online og
ikke længere end 100-150 km fra grænsen.

Stef

Fra : Mogens...

Dato : 27-11-06 22:38

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> Så er der nogle der er faldet over nogle bilforhandlere der er online og
> ikke længere end 100-150 km fra grænsen.

Søg på mobile.de og begræns søgning til kun at være i Nord-
tyskland - så har du vist, hvad du søger...

Fra : Stefan

Dato : 27-11-06 22:44

> Søg på mobile.de og begræns søgning til kun at være i Nord-
> tyskland - så har du vist, hvad du søger...
Tjøs ikke det ville virke, men prøver da igen.

Stef

Fra : Mogens...

Dato : 27-11-06 22:48

> Tjøs ikke det ville virke, men prøver da igen.

Jow jow -> www.mobile.de -> PLZ -> klik på 2 på kortet
og dernæst vælg 24 eller 25 -> søg

Fra : Stefan

Dato : 27-11-06 22:50

> Jow jow -> www.mobile.de -> PLZ -> klik på 2 på kortet
> og dernæst vælg 24 eller 25 -> søg
Ja det fandt jeg frem til, takker!

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-06 22:39

> [...]
> Så er der nogle der er faldet over nogle bilforhandlere der er online og
> ikke længere end 100-150 km fra grænsen.

Der bor en hugger 1 Km fra Kruså grænsen nede ved Kupfermuhle. Han har godt
nok flest mercere, men der er vist også en del gållere.....som ser bedre ud
end halvdelen af dem der KØRER i danmark

--
Tom

Fra : Stefan

Dato : 27-11-06 22:44

> Der bor en hugger 1 Km fra Kruså grænsen nede ved Kupfermuhle. Han har
> godt nok flest mercere, men der er vist også en del gållere.....som ser
> bedre ud end halvdelen af dem der KØRER i danmark

Hast du der names des leutes?

Grüsse

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-06 23:12

> Hast du der names des leutes?

Desværre, men det er legende let at finde, man skal bare af ved første
afkørsel og så ned mod vandet.

--
Tom

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 28-11-06 09:02

> Desværre, men det er legende let at finde, man skal bare af ved første
> afkørsel og så ned mod vandet.

Ok det må der ses på i Hjuleferien.

Stef

Fra : Stefan

Dato : 27-11-06 22:58

......som ser bedre ud
> end halvdelen af dem der KØRER i danmark

How siger du min golf er grim Det har da sin egen charme at den er flere
farver en regnbuen )

Stef

Fra : Mogens...

Dato : 27-11-06 23:03

> How siger du min golf er grim Det har da sin egen charme at den er
> flere farver en regnbuen )

Ja, Polo Harlekin betød, at nogle Golf-ejere plagierede konceptet

Fra : Stefan

Dato : 27-11-06 23:06

> Ja, Polo Harlekin betød, at nogle Golf-ejere plagierede konceptet
Min kom vist laaaaaang tid før Harlekin Som i øvrigt heldigvis var mere
sjælden en køn

Stef

Fra : Anders Majland

Dato : 27-11-06 23:47

> Min kom vist laaaaaang tid før Harlekin Som i øvrigt heldigvis var
> mere sjælden en køn

Jeg ser hver uge en der står til salg ved en lille forhandler - og der har
den vist efterhånden stået i et par år ....

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 28-11-06 09:11

> Jeg ser hver uge en der står til salg ved en lille forhandler - og der har
> den vist efterhånden stået i et par år ....
Proves my point

Stef