0-100 på 4,5 sek
Fra : Stefan

Dato : 27-11-06 19:45

og så for under 100kkr

http://www.zcars.org.uk/mini/index.htm

Fra : Anders Majland

Dato : 27-11-06 22:51

> og så for under 100kkr
Så er den jo flere 1/10 hurtigere end min gamle mc (Men den har også kun
kostet det halve

Men folkene i en dansk synshal vil nok kunne finde adskillige grunde til
ikke at "frigive" en blade til den ....

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 28-11-06 09:26

> Men folkene i en dansk synshal vil nok kunne finde adskillige grunde til
> ikke at "frigive" en blade til den ....
Der skal ihvertfald nok nogle forsøg til inden den kommer igennem, det er nu
nok værre at få den forsikret Nææ det er vist mest til banesjov. Jeg har
engang været ude og køre manøvreprøver i en 1275 med dbl. karb. Tjuhai det
er sjooov.

Stef

Fra : Benny

Dato : 29-11-06 10:39

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> og så for under 100kkr
>
> http://www.zcars.org.uk/mini/index.htm

Hmmm. Jah. Jeg mangler 2 barnesæder og plads til klapvogn og barnevogn. Skal
der trailer efter?

Benny