Autoophuggere i Tyskland og Sverige, adres~
Fra : edob

Dato : 24-11-06 21:00

Hej. Er der nogen som kan hjælpe mig med internetadresser på hjemmesider fra
ophuggere i Tyskland og Sverige ? (Jeg søger en lambda sonde til min
Avensis 98 1.8 7AFE- lean burn motor). På forhånd tak.

V.h. Frank

Fra : Kim S

Dato : 24-11-06 21:47

"edob" <frankhanTAKE-THIS-AWAY@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ophuggere i Tyskland og Sverige ? (Jeg søger en lambda sonde til min
> Avensis 98 1.8 7AFE- lean burn motor). På forhånd tak.

www.returbilen.se
http://www.harrysbilskrot.se/

Mvh, Kim

Fra : Møller

Dato : 25-11-06 11:37

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> wrote in message

> www.returbilen.se
> http://www.harrysbilskrot.se/

og et par flere
http://www.bildelsbasen.se/ her er der 76 ophuggere i Sverige hvad mere kan
du ønske dig til (h)jul
http://www.arge-altauto.de/

Men prøv google
http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=gebrauchte+autoteile&spell=1

http://www.kleinanzeigen-landesweit.de/kategorie-304.html

møller

Fra : Mogens...

Dato : 25-11-06 11:40

"Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse

> og et par flere

Er en lambda sonde virkelig så dyr til en Toyota, at dét er noget,
man gider at støve op hos en hugger helt nede i Tyskland ??

Fra : Møller

Dato : 25-11-06 13:13

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote in message
> "Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse

> Er en lambda sonde virkelig så dyr til en Toyota, at dét er noget,
> man gider at støve op hos en hugger helt nede i Tyskland ??

Jeg kunne aldrig finde på at købe en brugt lambadasonde, men det må Frank
jo mene at det kan betale sig, men jeg ville nu kigge efter en original fra
Bosch eller på eBay,
Møller

Fra : edob

Dato : 25-11-06 18:35

> Jeg kunne aldrig finde på at købe en brugt lambadasonde, men det må Frank
> jo mene at det kan betale sig, men jeg ville nu kigge efter en original
> [...]

En lambda sonde hos Toyota i danmark koster kr. 2.500,00 !!!

Til en Avensis med 7AFE lean burn motor er det prisen.

Det er varmelegemet i sonden som er stået af. Jeg mærker ikke noget på
motorgangen, men motoradvarselslampen lyser.

Tro mig, jeg har ledt nettet igennem incl. Bosch og Ebay og været i kontakt
med flere forhandlere af "oxygen sensors" bl.a. i England. - Det er en
sensor (wide band) som tilsyneladende ikke kan skaffes uoriginal. Hellere
ikke hos div. pushere i Danmark incl. Mekonomen.

Derfor. V.h. Frank

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-11-06 19:02

In article <45687cd9$0$12613$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
"edob" <frankhanTAKE-THIS-AWAY@mail.dk> wrote:

> [...]
> sensor (wide band) som tilsyneladende ikke kan skaffes uoriginal. Hellere
> ikke hos div. pushere i Danmark incl. Mekonomen.

Det var dælens.. er den virkelig wideband på sådan en japaner? Så tror
da pokker den er så dyr...

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Brian

Dato : 25-11-06 21:39

Martin Johansen [6000] wrote:

> Det var dælens.. er den virkelig wideband på sådan en japaner? Så tror
> da pokker den er så dyr...

Det hænger vel sammen med at det er en lean burn motor.

/Brian