En lille BMW-Quiz :-)
Fra : Brian S Jensen

Dato : 24-11-06 20:10

Hej

BMW har jo ry for at være et dyrt bekendtskab

For nogen tid tiden var der en fodboldspiller der havde taget sine
fodboldstøvler omvendt på, hvilket resulterede i at bolden røg ud på vejen -
lige ind foran bilen -krash - bum, sagde det og den højre forreste
inderskærm var revnet

Jeg hentede en ny hos Høgh BMW i Odense i går og var noget chokeret over
prisen

Prøv at kig her :

http://www.nolle.dk/quiz.html

Og gæt

Mvh.

Brian S Jensen - BMW 528i StepTronic

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`-4]`/_F#O_I#_Z]!OZA`?_2"O_8#/ZF`O[2"O[8"_[;#?[=
M#?_;#/_P$/_P$?_*"?^\!O_9#/[9#/^N!/_("?_$"/ZC`O_F#_Z\!O[2"_Z>
M`/ZG`?_,"?^M!/ZW!?ZC`?ZB`?_=#/_U$O_2"_ZQ!/_=#?^N`_^J`_ZP!/ZA
M`/ZB`O^W!?_T$?_E#O[+"?[1"OZT!/Z[!OZD`?^S!?[)"?ZK`_^[!O^K`O^Q
M!/_%"/_U$?Z=`/___P```/___P```````"'Y! $``#T`+ `````/``\```:,
MP)Y0R"L6A\A>L36C"&1').\`640P$\'-P!OR"*0B`"0JT@9=)<+2R#$`!0>,
M4^GR-HG BA<*+'@/$A4Z10X1%@P\#0`(/#42*80\."X*+ $`"@<4*C8#D@]?
M$ D%!%DG7)(O%T:M13J$2B,=/#NVMCRP:3P:)B6NL+%$`Q\Q'B@9P6E>N<&2
'2<Q&24$`.P``
`
end

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-06 20:27

haha den er nem 64kr bmw er rå billige i dele
tidt er originale dele billigere end uoriginale..

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-06 20:28

kunne også gå ind og starte etk op, men det ville jo næsten være snyd

Fra : Brian S Jensen

Dato : 24-11-06 20:38

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> kunne også gå ind og starte etk op, men det ville jo næsten være snyd

Ja, man må ikke snyde (har du forresten priser med i ETK'en ???)

Men du har da helt ret - 64,80 Dkr. Det er da imponerende billigt !!!

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-11-06 20:44

Brian S Jensen wrote:
> Ja, man må ikke snyde (har du forresten priser med i ETK'en ???)
>
> Men du har da helt ret - 64,80 Dkr. Det er da imponerende billigt !!!

Ja.. Det er MEGET billigt.

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-06 22:32

> Ja, man må ikke snyde (har du forresten priser med i ETK'en ???)

Jeps i euro

> Men du har da helt ret - 64,80 Dkr. Det er da imponerende billigt !!!

Ja det var altid en fornøjelse at købe deletil sin 325i'er, det er sq
ikkeligesom at kørerud til vw (

Mvh
Morten

Fra : ena

Dato : 24-11-06 20:38

Sikkert 34,- har selv haft BMW gennem nogle år - og det er den absolut
billigste bil i reservedele som jeg nogensinde har haft

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-11-06 21:44

ena wrote:
> Sikkert 34,- har selv haft BMW gennem nogle år - og det er den absolut
> billigste bil i reservedele som jeg nogensinde har haft

masseproduktionens lyksagligheder

--
vh
Torben

Fra : Brian S Jensen

Dato : 24-11-06 22:10

> masseproduktionens lyksagligheder
>
> --
> vh
> Torben

Årh ja- f.eks. Mazda produceres jo også i et pænt antal - prøv du at købe
reservedele til sådan en svend - her kan der indkøbes både gaffertape
og limpistol i tilfælde af defekt inderskærm - uden at bugettet vælter

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-11-06 14:11

Brian S Jensen wrote:

> Årh ja- f.eks. Mazda produceres jo også i et pænt antal - prøv du at købe
> reservedele til sådan en svend - her kan der indkøbes både gaffertape
> og limpistol i tilfælde af defekt inderskærm - uden at bugettet vælter

Jeg talte ikke om bilproduktionen - men reservedelsproduktionen

--
vh
Torben

Fra : TDN

Dato : 25-11-06 08:42

> masseproduktionens lyksagligheder
>
> --
> vh
> Torben

Ja der er jo flere muligheder.

Der sælges så mange reservedele at en billig masseproduktion er mulig.

Man betaler en overpris for bilen som skal kompensere for de billige
reservedele.

Timelønnen er tilsvarende højere for at kompensere for de billige
reservedele.

Et er i hvert sikkert, BMW skal nok hente fortjensten et eller andet sted

Mvh
Thomas