Ang. de forskellige modeller i Ford Mondeo~
Fra : Ukendt

Dato : 24-11-06 19:59

Jeg har en Mondeo model Expressive men hvad er forskellen mellem de
forskellige modeller.

Jeg har selv en anelse at det er udstyret men hvilken har mest udstyr,
syntes selv min har det hele.

De modeller jeg kunne finde er:

Fashion, Delta, Laser, Savoy, Ambiente, Trend, Active, Flair, Optima, Focus,
Exclusive, Expres, Ghia, Style, Limited Edition, Expressive Plus.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-06 20:19

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Mondeo model Expressive men hvad er forskellen mellem de
> forskellige modeller.

Udstyr

> Jeg har selv en anelse at det er udstyret men hvilken har mest udstyr,
> syntes selv min har det hele.

Det har den LANGT fra
Din har hverken lys i makeupspejl, kortlys, Antispin, tripcomputer,
elektronisk klima, recaro lædersæder, elektrisk justerbar sæde, elhejs
bagruder, dobbelt lås, tyverisikring, fjernbetjent centrallås, træk,
RS-styling, tågelygter, forlygtevaskere, alarm for sprunget pærer, alarm for
ikke lukkede døre, lys i døre, indfarvede fendere, skivebremse bag,
automatisk højdenivellering bag, tågelygter, 17" alufælge, fartpilot, Ford
navigation, og meget mere

> De modeller jeg kunne finde er:
>
> Fashion, Delta, Laser, Savoy, Ambiente, Trend, Active, Flair, Optima,
> Focus, Exclusive, Expres, Ghia, Style, Limited Edition, Expressive Plus.

Du mangler ST200

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-06 23:55

> [...]
> automatisk højdenivellering bag, tågelygter, 17" alufælge, fartpilot, Ford

OK, den har iværtfald mere end min gamle Mazda 626 fra 1990.

Fjernbetjent Centrallås, Træk, Skivebremse bag, det har den dog + en masse
du ikke har nævnt.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-11-06 20:29

kimila wrote:
> [...]
>
> Fashion, Delta, Laser, Savoy, Ambiente, Trend, Active, Flair, Optima,
> Focus, Exclusive, Expres, Ghia, Style, Limited Edition, Expressive

SVJV så er Ghia den med mest udstyr...

Prøv evt at se her:
http://www2.fordconnection.com/fordconnection/multimedia/dnk_da/00c/mondeo_specs.html

Gælder dog kun nuværende modeller.