Ak ja... så kan man lære at holde tilbage ~
Fra : Dak

Dato : 23-11-06 11:16

lige meget hvor de kommer fra.

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=484348/

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 23-11-06 11:33

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> writes:

> lige meget hvor de kommer fra.
>
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=484348/

Ja det er utroligt så man kan overse noget der kommer lige forfra...

Næsten nøjagtig samme historie så vi på Slotsherrensvej ud for Silvan
forrige weekend, der var det bare en kassevogn der pludselig havde
opdaget at han skulle ind til venstre og en personbil der skulle lige
ud. Sikket rod, men vistnok heldigvis ingen alvolige personskader.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 23-11-06 19:29

> Ja det er utroligt så man kan overse noget der kommer lige forfra...

Det er utroligt hvad der kan gemme sig bag A-stolpen på en bil. Nogle
modeller er værre end andre har jeg oplevet...

Mvh

Emil

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-11-06 22:54

Emil Jensen [2100] brought next idea :
> Det er utroligt hvad der kan gemme sig bag A-stolpen på en bil. Nogle
> modeller er værre end andre har jeg oplevet...

På min 306er kan der sagtens gemme sig en cyklist eller en knallert -
for slet ikke at tale om fodgængere. Om der kan gemme sig en bil er jeg
lidt i tvivl om men det vil ikke undre mig.

Og nu går jeg så ud fra at A stolpen er den i venstre side mellem
forruden og sideruden...

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 23-11-06 23:22

Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> writes:

> [...]
> jeg lidt i tvivl om men det vil ikke undre mig.
>
> Og nu går jeg så ud fra at A stolpen er den i venstre side mellem

Der er også en i den anden side... Er det mon højre eller venstre der
kan snuppe en hel modkørende bus (!) i et venstresving ind på en
tankstation?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-11-06 23:52

Peter Dalgaard expressed precisely :
> Der er også en i den anden side... Er det mon højre eller venstre der
> kan snuppe en hel modkørende bus (!) i et venstresving ind på en
> tankstation?

Måske hvis man kombinerer dem - men der er nok nemmest når man først
har krammet med bussen ...