DHMO - Den skjulte dræber af din bil.
Fra : BJ

Dato : 18-11-06 14:52

DHMO, dett farlige stof som også er bærer at alskens uvæsen er den skjulte
dræber af din bil og den overvejende årsag til rustangreb.

Stoffet bør forbydes, så støt dette gode site: http://www.dhmo.org/

Hvad vi dog ikke helt ukontrolleret udsættes for..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Bak

Dato : 18-11-06 15:19

> [...]
>
> Stoffet bør forbydes, så støt dette gode site: http://www.dhmo.org/
>
> Hvad vi dog ikke helt ukontrolleret udsættes for..;)

Det var dog...!!! Den side er godt nok langt ude.

Martin

Fra : BJ

Dato : 18-11-06 15:22

KLIP

> Det var dog...!!! Den side er godt nok langt ude.

Trods det faktum, "køber" folk "argumentationen" og det gælder også
politikere....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 18-11-06 15:57

BJ wrote:
> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Trods det faktum, "køber" folk "argumentationen" og det gælder også
> politikere....

Hehe, ja hvis det er tilfældet så skulle disse politikere da fuldstændig
boykotte det i deres egen husholdning, så er det heldigvis hurtigt
overstået med deres tilstedeværelse på denne jord i levende live

Trods DHMO's skrækkelige anvendelsesmuligheder så kan vi i dette samfund
jo ikke leve uden det og det gør sig for så vidt også gældende for vores
forfædre mange tusinde år tilbage

Thomas
http://en.wikipedia.org/wiki/Dihydrogen_Monoxide_Hoax

Fra : BJ

Dato : 18-11-06 16:01

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
>
> Trods DHMO's skrækkelige anvendelsesmuligheder så kan vi i dette samfund
> jo ikke leve uden det og det gør sig for så vidt også gældende for vores

Når det gode grundstof 'Eftertanke' er fortrængt af 'Manipulation' i den
"Periodiske Tabel", så er alt mulig..;)

Det ses jo daglig!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 19-11-06 09:28

> Trods det faktum, "køber" folk "argumentationen" og det gælder også
> politikere....

Jeg syntes der er noget "ulven kommer" over din agitation, husk nu på hvem
der tabte i den historie ;). Bortset fra det, FED joke, så finder man
idetmindste ud af, hvem som taler uden at vide noget om tingene.

Fra : BJ

Dato : 19-11-06 13:47

KLIP

> Jeg syntes der er noget "ulven kommer" over din agitation, husk nu på hvem
> der tabte i den historie ;).

Synes du virkelig det.

> Bortset fra det, FED joke, så finder man idetmindste ud af, hvem som taler
> uden at vide noget om tingene.

Ja, den giver stof til eftertanke.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian Larsen

Dato : 18-11-06 20:34

Jeg fik faktisk noget på hænderne tidligere :(

Bør jeg straks vaske dem? Hjælp..

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 18-11-06 20:50

Brian Larsen wrote:
> Jeg fik faktisk noget på hænderne tidligere :(
>
> Bør jeg straks vaske dem? Hjælp..

Hvis du skal have en chance for overlevelse skal du straks begrave dine
hænder og arme (op til albuerne) i 100% tør sand, kan dette ikke findes
indenfor en rejse-radius i bil på 3.14159265358979323846 minutter i
første gear (yderst vigtigt at du ikke skifter gear!) bør du straks
kontakte dine kære og meddele dem at de får ansvaret for at fordele dine
ejendele.

Thomas

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-11-06 23:30

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.too.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> gear (yderst vigtigt at du ikke skifter gear!) bør du straks kontakte dine
> kære og meddele dem at de får ansvaret for at fordele dine ejendele.

For pokker da!
Jeg glemte at tage sikkerhedshjlemen der er foret med staniol på,
inden jeg læste dette.

Er jeg mon også 'doomed'?
(betyder det btw. at jeg får lov til at spille Doom?)

--
mvh Uffe
Nu med 'deo

Fra : Martin Bak

Dato : 18-11-06 21:26

"Brian Larsen" <brian.lund.larsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg fik faktisk noget på hænderne tidligere :(

Bør jeg straks vaske dem? Hjælp..

For sent. Du har allerede rørt ved dit tastatur. RIP

Martin