Vendbare plader
Fra : Ukendt

Dato : 15-11-06 19:49

http://www.foxplate.com/

"Speed Cameras, Paytoll Cameras, Redlight Cameras, Roadrage - Having a clean
and visible license plate has never been more important"

! Det er sgu humor. Jamen så gider jeg da ikke bruge så meget tid på selv
at designe projektet, når nu det allerede er lavet færdig. Enheden kan endda
allerede trickes af et externt apparat, som f.eks. en radardetektor.
Lækkert.

Jeg har forøvrigt lige monteret fotostop folie her til aften, og det ser ud
til at virke fuldstændig efter hensigten.

Nå, nu vil jeg smutte ud og køre noget BMW.

mvh.
Kim Frederiksen

begin 666 lol.gif
M^00%"@`"`"P`````#P`/```$-%!("6J=6-3 ^<5 )WI3.(X`Y9G!UFI>;,[L