Fartbøde?
Fra : Martin Bak

Dato : 15-11-06 16:19

En fiks lille ting, hvis man skulle blive stoppet af fartkontrollen:

"Jamen hr. betjent, jeg blev jagtet af 3 varmesøgende missiler"

Man skal nok ikke fortælle betjenten, at man selv har monteret ballonerne.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 15-11-06 17:29

Martin Bak skrev:
> En fiks lille ting, hvis man skulle blive stoppet af fartkontrollen:

> "Jamen hr. betjent, jeg blev jagtet af 3 varmesøgende missiler"
>
> Man skal nok ikke fortælle betjenten, at man selv har monteret ballonerne.

??????

Fra : Dak

Dato : 16-11-06 19:04

??????

Det er IKKE rigtige missiler! men balloner udformet som missiler...

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Thomas

Dato : 15-11-06 17:50

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in message
> En fiks lille ting, hvis man skulle blive stoppet af fartkontrollen:

> "Jamen hr. betjent, jeg blev jagtet af 3 varmesøgende missiler"
>
> Man skal nok ikke fortælle betjenten, at man selv har monteret ballonerne.

Hehe genialt

Mvh

Thomas