fed parkering
Fra : bigbike

Dato : 15-11-06 10:08

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-11-06 11:59

bigbike wrote:
> hvem giver bøden
> http://www.gratishost.dk/fil.php?id=102

Kikset ...

Fra : Kim Persson

Dato : 15-11-06 12:07

"bigbike" <oz1hdl@hotmailNOT.com> wrote in message
news:mNA6h.13$nY5.3@news.get2net.dk...
> hvem giver bøden

Europark?..

//Kim

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-06 15:53

> hvem giver bøden
>
> http://www.gratishost.dk/fil.php?id=102

Hvordan ligger det til med sådan en parkering i alm. bebygelse hvis en
beboer næsten altid parkerer sådan.

De steder jeg taler om har ikke noget europark eller carpark, der er heller
ikke skilte med "kun for beboer", jeg vil mene at alle kan parkerer der.

Kan man tilkalde politiet hvis en person har parkeret på denne måde og vil
politiet så give en pakeringsafgift for denne åndsvage parkering.

Har været ude for at man må parkerer på en anden parkeringsplads lidt væk
fra sin adresse på grund af de åndsvage parkeringer.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Klaus G.

Dato : 15-11-06 21:32

> Har været ude for at man må parkerer på en anden parkeringsplads lidt væk
> fra sin adresse på grund af de åndsvage parkeringer.
Sæt en seddel i ruden på den bil som er slem til det. Hvis det ikke hjælper,
så ring til politiet, hvis de ikke vil hjælpe, så er det ikke utænkeligt at
ejeren af bilen en dag vil opdage at han ikke kan flytte sin bil pga. der
sidder noget stort om det ene hjul, eller noget holder i vejen :)

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-06 16:05

> [...]
> utænkeligt at ejeren af bilen en dag vil opdage at han ikke kan flytte sin
> bil pga. der sidder noget stort om det ene hjul, eller noget holder i

Jeg har engang placeret en seddel i forruden på en der parkeret helt
sindsygt men ikke hvor jeg boede men ved mine forældre.

Dem der fik seddelen kender jeg ved navn, kælingen og stodderen parkerer
altid sådan så de fik den seddel 3 til 4 gange hvor der stod det her.

klik her http://www.gratishost.dk/fil.php?id=147 download den og brug den.

Efter 4 gang fik jeg den tilbage hvor de truede mig, hvis jeg ikke holdt op
fik det konsekvenser.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 15-11-06 16:15

"bigbike" <oz1hdl@hotmailNOT.com> writes:

> hvem giver bøden
>
> http://www.gratishost.dk/fil.php?id=102

Hmm, kunne der være en årsag?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-11-06 18:27

Peter Dalgaard presented the following explanation :

> Hmm, kunne der være en årsag?

Hvis årsagen er så vigtig at parkeringen ikke kan udføres pænere end
det der så mangler jeg to ting: at bilen er smidt foran den dør de skal
ind af og at de blå blink er tændt. Sidstnævnte kan undværes da de må
køre udrykning uden blink.

Det ligner alt andet end en udrykningsparkering det der.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 15-11-06 18:37

Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> writes:

> [...]
> de må køre udrykning uden blink.
>
> Det ligner alt andet end en udrykningsparkering det der.

Mnæh, men jeg lagde mærke til at bilen til ventre stod ret yderligt.
Hvis de nu satte den midt i, og nogen parkerede ligeså snært på i den
modsatte side, og der var nogen de sku' ha' med hjem....

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 15-11-06 16:19

"bigbike" <oz1hdl@hotmailNOT.com> skrev i en meddelelse
> hvem giver bøden

> http://www.gratishost.dk/fil.php?id=102

Jaja - der findes jo også kvindelige betjente

Thomas

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-11-06 16:20

bigbike wrote:

> hvem giver bøden

> http://www.gratishost.dk/fil.php?id=102

Der er mange der parkerer sådan. I lige netop den situation kunne det tænkes
at der var presserende forretning at udføre i bebyggelsen.

Men så sent som i går så jeg en udføre nøjagtig samme parkering med bilen
fordelt i 2 båse som på billedet. Han havde også presserende forretning.

Han skulle i Silvan.

Jeg overvejede at optage parkeringspladsen ved siden af ved at køre spejl
til karrosseri, men opgav det.

Men kun fordi det regnede :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Kim Persson

Dato : 15-11-06 17:00

> [...]
>
> Han skulle i Silvan.
>
> Jeg overvejede at optage parkeringspladsen ved siden af ved at køre spejl

Det kunne nu være sjovt parkere så tæt at han måtte over sit eget
passagerersæde lol

//Kim

Fra : Anders Majland

Dato : 15-11-06 18:09

> Det kunne nu være sjovt parkere så tæt at han måtte over sit eget
> passagerersæde lol

Kender jeg en der gjorde - det blev kviteret med en bule i taget og en
nøgleridse på bagklap, bagskærm... Desværre var der ikke vidner til
hærværket ...

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 15-11-06 21:43

"Kim Persson" <kimcph@gmail.comcom> skrev i en meddelelse

> Det kunne nu være sjovt parkere så tæt at han måtte over sit eget
> passagerersæde lol

Såsan en parkering måtte jeg lave for nylig.

Sidste p-plads ved sygehuset i Århus lå op ad en 2 meter høj mur, så der var
en naturlig grænse for, hvor langt til venstre jeg kunne parkere, hvis jeg
ikke ville blive siddende i bilen. Men nu var der altså en aftale med en
læge, der ventede.....

Bilen til højre havde parkeret, så dens venstre hjulpar var millimeter fra
stregen. Og da jeg havde parkeret min bil, var føreren af bilen til venstre
totalt forhindret i at komme ind i chaufførsiden. Jeg var dog så flink at
lægge mit visitkort i vinduet med besked om at ringe, hvis.....

Jeg har også et par gange parkeret som politibilen. I begge tilfælde fordi
bilerne ved siden af havde parkeret så yderligt og skævt, at der ikke var
andre muligheder end selv at hoppe med på "den skæve placering".

Når man så kommer tilbage nogle timer senere for at hente sin bil - og de
skævt parkerede forlængst er forsvundet og erstattet af korrekt placerede
biler, så skal der da nok være nogen, der ser skævt til min bil og mener, at
JEG er idioten *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 17-11-06 11:25

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERN@hotmail.com> wrote in

> [...]
> fordi bilerne ved siden af havde parkeret så yderligt og skævt, at der
> ikke var andre muligheder end selv at hoppe med på "den skæve

Ja det nummer laver jeg også, hvis de andre parkerer skævt.

Jens

Fra : Klaus G.

Dato : 15-11-06 21:47

> Det kunne nu være sjovt parkere så tæt at han måtte over sit eget
> passagerersæde lol
Har jeg gjort i firmabilen, en Mercedes Sprinter(6år gammel, kørt 325kkm),
så den er man ikke så øm overfor, da den er med falmet lak, rustpletter, og
lidt småbuler/ridser :)

Personen jeg parkerede tæt op ad havde parkeret ulovligt på sådan et felt
med gulr striber, og på højre side havde han en mur som han holdt helt tæt
op ad. P-båsen til venstre for ham var åbenbart blevet fri, så der parkerede
jeg så. Vil tror der var 5cm fra hans venstre sidespejl til min bil. Ja jeg
holdte tæt på med vilje...

Da jeg var færdig med det jeg nu skulle være færdig med, så kommer jeg ud,
og der står 4 folk og ser meget sure ud. Det viser sig så det var to lidt
ældre ægtepar som var på indkøbstur(2biler), og den anden bils ejer havde så
smidt sine egne nøgler ind i den bil jeg holdt for tæt på(fordi han ikke vil
rende rundt med dem åbenbart), så han kunne heller ikke komme nogen steder
:)

Anyway, de brokkede sig, og spurgte hvordan faen det var jeg parkerede min
bil og blah blah blah. Jeg sagde bare at jeg havde parkeret hvor jeg måtte,
hvilket de ikke havde gjort, og gik. Tog mig så lidt ekstra tid om at komme
ind i bilen, få sele på, tændt radioen, sat i gear, osv :)

Kald mig bare en provokatør, men jeg hader når folk parkere åndsvagt, så det
umuliggøre at køre ordenligt rundt på en P-plads med biler som er bare en
smule størrere end en Yaris.

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Karsten7870

Dato : 16-11-06 12:42

Klaus G. wrote:

> Kald mig bare en provokatør, men jeg hader når folk parkere åndsvagt, så
> det umuliggøre at køre ordenligt rundt på en P-plads med biler som er
> [...]

Langt de fleste aner ikke en dyt om, hvor små deres biler egentlig er - lige
som en gravhund, der tror, at den er lige så stor som en irsk ulvehund.
Karsten H. Jensen
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 19-11-06 17:44

Klaus G. skrev:
> Har jeg gjort i firmabilen, en Mercedes Sprinter(6år gammel, kørt 325kkm),
> så den er man ikke så øm overfor, da den er med falmet lak, rustpletter, og
> lidt småbuler/ridser :)

Har hørt at tæt parkering sommetider bliver praktiseret overfor
campister der bruger lastbil p-pladserne.

En gang skulle det havde været så tæt at dem inde i CV'en ikke kunne
komme ud af døren om morgenen. Og var i gang med at skrue et af
vinduerne løs for at komme væk.

--
MVH Finn
Mon det er utidig indblanden at forvente at muslimske ledere burde have

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-11-06 19:30

On Sun, 19 Nov 2006 17:44:07 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

> [...]
>
>En gang skulle det havde været så tæt at dem inde i CV'en ikke kunne
>komme ud af døren om morgenen. Og var i gang med at skrue et af

Det skulle ikke undre mig, men det var ikke mig.

Jeg ville ikke gide at lave det stunt, alene ud fra at når den lille
familie var kommet ud af polyestervillaen, ville de sikkert vække mig
for at udtrykke deres mening om min parkering.

Jeg hader t blive vækket i sovetiden.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 19-11-06 22:18

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> familie var kommet ud af polyestervillaen, ville de sikkert vække mig
> for at udtrykke deres mening om min parkering.

Det var nu heller ikke mig. Jeg nøjes med ikke at køre helt frem i båsen
hvis jeg havde en kølemaskine i gang.

I det tilfælde var det mest tyske "kolleger" kom og brokkede sig.
Turisterne opgav som regel og flyttede.

("Kollegerne" blev spurgt om de selv købte køle- og frysevarer, og om
hvordan de havde tænkt sig at kunne blive ved med det hvis ikke der
måtte være lastbiler der kørte med kølemaskiner i gang.)

Fra : Per O.

Dato : 16-11-06 18:16

Den er lige til min side www.tosseparkering.dk

Fra : Gert

Dato : 16-11-06 19:42

"bigbike" <oz1hdl@hotmailNOT.com> skrev i en meddelelse
> hvem giver bøden
>
> http://www.gratishost.dk/fil.php?id=102

nok en der har stået i lære hos land cheriffen i aakirkeby
http://hjem.get2net.dk/grm/bilgalleri/politi.htm

Mvh
Gert

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-11-06 22:37

On Wed, 15 Nov 2006 10:07:30 +0100, "bigbike" <oz1hdl@hotmailNOT.com>
wrote:

>hvem giver bøden
>
>http://www.gratishost.dk/fil.php?id=102

>--

Bøde?

Er disse afmærkninger ikke kun af vejledende karakter? )

--

Venlig hilsen
Folmer