Rene La Cour Sell ny folketingskandidat f~
Fra : Møller

Dato : 14-11-06 13:20

Ja hvor ellers?

http://borsen.dk/650.98441

Møller

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 14-11-06 13:33

Møller skrev:
> Ja hvor ellers?
>
> http://borsen.dk/650.98441

Bare han så forlader sit nuværende job, synes jeg det er fint. Hvis
han derefter gør som Margrethe Auken, stiller op til
Europaparlamentet, så stemmer jeg sgu på ham, for med lidt held ryger
han helt ud af landet.

Det lykkedes da jeg stemte på Margrethe Auken

Mikael

Fra : hanzen

Dato : 14-11-06 13:58

<MikLarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

Møller skrev:
> [...]

han helt ud af landet.

Det lykkedes da jeg stemte på Margrethe Auken

Er det din fortjeneste at den førende fortaler for økologiske cykler nu er
væk fra landet?
Så siger jeg mange gange TAK.
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 14-11-06 17:03

hanzen skrev:

> Er det din fortjeneste at den førende fortaler for økologiske cykler nu er
> væk fra landet?
> Så siger jeg mange gange TAK.
> --

Jeg har ihvertfald gjort hvad jeg kunne. Jeg stemte på hende kun med
det ene formål. Kunne ellers aldrig drømme om at stemme på hendes
parti, men jeg synes min stemme gik til et godt formål.

Mikael

Fra : Thomas H.

Dato : 14-11-06 17:03

"Møller" <mail.H2SO4@g2n.dk> skrev i en meddelelse

> Ja hvor ellers?

.....ja han er jo kendt.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-11-06 19:12

on 14-11-2006, Thomas H. supposed :

> ....ja han er jo kendt.

Så er det vel også CD han skal være formand for ;)

--
Henrik Stidsen - Peugeot 306, HDI, 2.0 - http://henrikstidsen.dk/

Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
- Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060

Fra : Thomas H.

Dato : 14-11-06 19:22

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Så er det vel også CD han skal være formand for ;)

Hvorfor, det er da R at alle de kendte praler med at stemme på eller er
medlem af.
Det er til at brække sig over, det er som om at når man er kendt, så vil man
helst ikke bekende kulør politisk, dette gælder dog ikke hvis man er
radikal, for de er jo åh så politisk korrekte, så det gør ikke noget at man
stemmer på dem.

IMO er det et klamt lille lorteparti, og jeg kan ikke tage folk seriøst der
stemmer på dem, fy for satan!
.....nå nej undskyld, det er jo kun DF man godt må sige sådan om offentligt

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-11-06 19:50

After serious thinking Thomas H. wrote :

> Hvorfor, det er da R at alle de kendte praler med at stemme på eller er
> medlem af.

Joo, men det er CD der annoncerer efter kendte mennesker der skal være
formand for deres parti...

Fra : Jonas R.

Dato : 14-11-06 19:57

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> wrote in message
SNIP
> Joo, men det er CD der annoncerer efter kendte mennesker der skal være
> formand for deres parti...

Jeg mener nu også det var CD der til sidste valg havde et forslag om at de
ville sænke registrerings afgiften (stod i hvert fald noget om det i deres
parti program)
Det hjalp dem dog ikke synderligt ;)

/Jonas R.

Fra : Thomas H.

Dato : 14-11-06 20:00

"Jonas R." <hihi@hihi.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg mener nu også det var CD der til sidste valg havde et forslag om at de
> ville sænke registrerings afgiften (stod i hvert fald noget om det i deres
> parti program)

Står det ikke i alle partiprogrammerne undtagen SF og de autonome?

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-06 23:04

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jonas R." <hihi@hihi.invalid> skrev i en meddelelse

> Står det ikke i alle partiprogrammerne undtagen SF og de autonome?

Mig bekendt kun hos de konservative, så de burde også få nogle slag med
boldtræet på knæskallerne for ikke at have gjort noget ved det.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-06 20:20

On Tue, 14 Nov 2006 19:57:08 +0100, "Jonas R." <hihi@hihi.invalid>
wrote:

> [...]
>ville sænke registrerings afgiften (stod i hvert fald noget om det i deres

Det gjorde det ikke. Et regerinsbærende parti havde den også fremme,
men et er valgkamp, et andet realpolitik. Jeg synes at erindre betjent
Bendtsen med en A2...folket skulle have billigere biler.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Thomas H.

Dato : 14-11-06 19:55

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Joo, men det er CD der annoncerer efter kendte mennesker der skal være
> formand for deres parti...

Nå ja, men er CD ikke lige så død som musik-skiven, måske skulle de overveje
at lade folk downloade dem hvis de har lyst, og så lade os andre være i
fred?

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 14-11-06 20:02

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> writes:

> [...]
> at lade folk downloade dem hvis de har lyst, og så lade os andre være i

At Tænke Sig er begyndt at omtale dem som Centrumsdemokrateret...

Fra : hanzen

Dato : 14-11-06 20:02

> [...]
overveje
> at lade folk downloade dem hvis de har lyst, og så lade os andre være i

Og så slette igen når man ikke gider høre på det mere.

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-06 23:02

> [...]
>
> Nå ja, men er CD ikke lige så død som musik-skiven, måske skulle de
> overveje at lade folk downloade dem hvis de har lyst, og så lade os andre

For min skyld må det parti gerne forblive stendød. De solgte den VIGTIGSTE
grund til deres berettigelse, nemlig "borskaffelse af bilafgifterne".....så
ud med dem.

--
Tom