THANSEN, så kører det ::-/
Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 13-11-06 18:32

HVOR meget kan de egenligt gøre galt de stakler

Købte bremsekloder til min bil.... men de passede bare ikke.
Har lige hentet fire dæk monteret på mine fælge. Da jeg kommer til 3. hjul
er der noget der ikke stemmer. Jojo, jeg har fået tre til venstre side og
et til højre. Flot :-/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-11-06 18:39

"tom (cordoba sdi)" skriver:

> [...]
> er der noget der ikke stemmer. Jojo, jeg har fået tre til venstre side og

Hvad kan du så lære af det ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 13-11-06 19:00

> "tom (cordoba sdi)" skriver:

> Hvad kan du så lære af det ?

At scooter-drengene kun kan tælle til 2. ;).

Fra : Niels Bengaard

Dato : 13-11-06 21:44

> Hvad kan du så lære af det ?

At uanset hvor man handler, så tjekker man varen før man forlader butikken.

Niels

Fra : Patrick

Dato : 14-11-06 19:19

At Thansen ikke har styr på noget som helst!