Helt uden konen.
Fra : BJ

Dato : 13-11-06 18:31

Denne her kan man da få ørenlyd i, da konen må blive hjemme..

http://www.leblanc-cars.com/gallery/14.htm

PS: Den kan indregistreres.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Basil

Dato : 13-11-06 21:46

BJ sendte dette med sin computer:
> Denne her kan man da få ørenlyd i, da konen må blive hjemme..
>
> http://www.leblanc-cars.com/gallery/14.htm
>
> PS: Den kan indregistreres.

En Dauer Porsche.
Sød lille maskine
Kai

Fra : Møller

Dato : 13-11-06 22:02

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message
> Denne her kan man da få ørenlyd i, da konen må blive hjemme..
>
> http://www.leblanc-cars.com/gallery/14.htm
>
> PS: Den kan indregistreres.

Har du ikke en s... at lave sådan som du flintrer rundt på nettet som en
anden korsedderkop.

Møller

Fra : BJ

Dato : 13-11-06 22:34

"Møller" <mail.H2SO4@g2n.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har du ikke en s... at lave sådan som du flintrer rundt på nettet som en
> anden korsedderkop.

Læser "Møllen" da slet ingen (rigtige) aviser..?..))

http://borsen.dk/1658.98373

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 13-11-06 22:41

> [...]
>
> "Møller" <mail.H2SO4@g2n.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Læser "Møllen" da slet ingen (rigtige) aviser..?..))

jow men ikke hver dag, da jeg ikke har firmaabonnement mere
men det må jeg se at skaffe mig igen, evt. som netadgang. Det gamle var
knyttet til PI-adressen, smart
Men det er blandt de 5-6 aviser jeg læser på nettet dagligt dog ikke med
komplet adgang til alle. password you know.

Møller

Fra : BJ

Dato : 13-11-06 22:52

> [...]

> med
> komplet adgang til alle. password you know.

O.k. det forstås.

Bortset fra det, se en herlig reklame fra da farfar var en ung mand:

http://video.google.com/videoplay?docid=-5251067536161305616

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~