Hva dmener I om måden at køre på?
Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 12-11-06 08:21

Hej
nu er vi jo et par stykker der kører lastbil her.
Når nu vi ser et fart svin i bil ude på gaden,
så mener mange her i gruppen at det er ok vi stopper dem, ved at køre vores
48 tons tunge bil ud i dem ,da de bare kan køre forsvarligt ,var det noget
??
nej vel dette ville ikke blive accepteret,
hvorfor så når det er en mc ??
hilsen Jørgen
tidligere mercedes 2644
getz
dnepr og honda 500
kører

Hent en gratis SPAMfighter her.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-11-06 08:31

Den Sun, 12 Nov 2006 08:21:14 +0100 sendte "Jørgen Sørensen"
<solna@privat.dk> følgende røgsignaler:

*flamebait*

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-11-06 10:23

Hr. Jensen wrote:
> Den Sun, 12 Nov 2006 08:21:14 +0100 sendte "Jørgen Sørensen"
> <solna@privat.dk> følgende røgsignaler:
>
> *flamebait*

Hvorfor? Det er jo lige præcis den slags handlinger du taler for andre
steder i tråden.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-11-06 12:25

Den 12 Nov 2006 01:23:24 -0800 sendte "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> følgende røgsignaler:

>Hvorfor? Det er jo lige præcis den slags handlinger du taler for andre
>steder i tråden.

Fordi at jeg samtidig beklager at jeg lod mig rive med i den ophedede
debat affødt af det oprindelige indlæg.