Ganske interessant
Fra : Jesper

Dato : 11-11-06 20:39

Prisen duer selvfølgelig ikke - men hvis nu et af de store selskaber
samlede ideen op, kunne det her være en rigtig fed pendler løsning
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article240963.ece
Feks. med VAG´s 1.2 TDIer

Morgen traffikken kunne selvfølgelig ende med at være en kende livlig ;)

--
Jesper

Fra : Niels Pein

Dato : 11-11-06 20:54

"Jesper " skrev ...

> Morgen traffikken kunne selvfølgelig ende med at være en kende livlig ;)

Det kunne sikkert løse en del køproblemer på indfaldsvejene til storbyerne.
For slet ikke at tale om parkeringsproblemerne.
--
Mvh. Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-11-06 21:02

Jesper brought next idea :
> Prisen duer selvfølgelig ikke - men hvis nu et af de store selskaber samlede
> ideen op, kunne det her være en rigtig fed pendler løsning
> [...]

Hmmm, syns den er lidt dyr...

Hva kørekort kræver den mon ? bil eller MC ?

> Morgen traffikken kunne selvfølgelig ende med at være en kende livlig ;)

Bare der er kontrol over det så gør det jo ikke noget :)

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-11-06 21:46

Den Sat, 11 Nov 2006 21:01:42 +0100 sendte Henrik Stidsen
<henrikstidsen@gmail.com> følgende røgsignaler:

>Jesper brought next idea :
>
>Hmmm, syns den er lidt dyr...
>
>Hva kørekort kræver den mon ? bil eller MC ?

Bil, da så godt som alt med mere end 2 hjul er defineret som en bil.

Men ellers kunne den være fed at fise rundt i. Og billig at få med
over Storebæltsbroen (Citybil/MC)

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Anders Majland

Dato : 12-11-06 12:17

> Bil, da så godt som alt med mere end 2 hjul er defineret som en bil.

Maks 3 hjul og maks 400kg for at kalde noget en mc (afai) så med egenvægten
på 643kg må det blive "dømt" bil, men det er jo kun en fordel da afgiften
så er en smule lavere ...

Men de fylder jo som enhver anden lille "potte" så det gør nok ikke det
store for trafiksitionation selvom man skulle skifte 1% af bilerne ud med
sådanne ...

> Men ellers kunne den være fed at fise rundt i. Og billig at få med
> over Storebæltsbroen (Citybil/MC)

Ja der har den en force - og jeg tror da også den kunne være ganske sjov at
køre i - 68hk til 643kg er da i den pæne ende (for en bil

Men søg på "Carver One" for meget mere om dens ophav.