Gad vide om man skulle købe ny bil...
Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-11-06 11:57

http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=5937
http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=6981
http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=7802

En skam at priserne ikke er bindende tilbud, for biler burde ikke
koste mere anyway.

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Dak

Dato : 10-11-06 12:57

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> [...]
> http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=7802
>
> En skam at priserne ikke er bindende tilbud, for biler burde ikke

Jamen de koster jo hellere ikke mere når du køber dem? Man skal jo bare
huske at ligge moms+miljøafgifter+registreringsafgift+fragt og alt der nu
hører ind under "Levering".

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 02:39

Dak wrote:
> Jamen de koster jo hellere ikke mere når du køber dem?

Jow, den Mercedes E350 koster mere end 100.000 kr. ab fabrik.
Den koster 360.000 dkr. hos forhandleren i Tyskland.

Men de har nok glemt et 0 i de tre eksempler. Så passer det lidt bedre.
1 mill. for Merceren.
380.000 for C5'eren
og 370.000 Toyota'en

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-11-06 10:15

Den Sat, 11 Nov 2006 02:38:40 +0100 sendte "Søren B." <ingen mail>
følgende røgsignaler:

> [...]
>Den koster 360.000 dkr. hos forhandleren i Tyskland.
>
>Men de har nok glemt et 0 i de tre eksempler. Så passer det lidt bedre.

Øv, nu troede jeg lige at jeg kunne købe C5'eren og Yota'en for
restværdien af Getz'en ;-(

Fra : Dak

Dato : 11-11-06 10:25

> [...]
> Den koster 360.000 dkr. hos forhandleren i Tyskland.
>
> Men de har nok glemt et 0 i de tre eksempler. Så passer det lidt bedre.

Jamen var det ikke noget med man aldrig skulle købe til vejledende
udsalgspris? så hvis talerøret er i orden så ender man vel på det
prisleje.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-11-06 14:24

Den Sat, 11 Nov 2006 10:24:37 +0100 sendte "Dak"
<dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> følgende røgsignaler:

>Jamen var det ikke noget med man aldrig skulle købe til vejledende
>udsalgspris? så hvis talerøret er i orden så ender man vel på det
>prisleje.

Jeg tror at du skal have mere end almindelig suttemund for at opnå den
rabat.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-11-06 14:54

Dak wrote:

> Jamen de koster jo hellere ikke mere når du køber dem? Man skal jo bare
> huske at ligge moms+miljøafgifter+registreringsafgift+fragt og alt der nu
> hører ind under "Levering".

Tænk hvilke biler vi ville trille rundt i her i landet hvis der ikke
var afgifter på dem overhovedet :)

Fra : Brian

Dato : 10-11-06 22:20

Henrik Stidsen wrote:

> Tænk hvilke biler vi ville trille rundt i her i landet hvis der ikke
> var afgifter på dem overhovedet :)

Noget nær det samme, der ville bare være flere penge til spas og grove løjer

/Brian

Fra : Mogens...

Dato : 11-11-06 07:13

> Noget nær det samme, der ville bare være flere penge til spas og grove
> løjer

Det er afhængig af interesse - generelt køber folk en ny
eller ret ny bil med en højere komfort/udstyr/motor/osv.
hvis de som jeg får/har muligheden at købe uden afgift

Fra : Brian

Dato : 11-11-06 18:36

Mogens... wrote:

> Det er afhængig af interesse - generelt køber folk en ny
> eller ret ny bil med en højere komfort/udstyr/motor/osv.
> hvis de som jeg får/har muligheden at købe uden afgift

Det kan godt være det er sådan for en dansker, da vi er vant til at betale
så meget for bilerne. Men selv i Tyskland, er der jo mange der kører rundt i
helt alm. slavebiler uden de store dikkedarer.

/Brian

Fra : Mogens...

Dato : 11-11-06 18:51

> Det kan godt være det er sådan for en dansker, da vi er vant til at betale
> så meget for bilerne. Men selv i Tyskland, er der jo mange der kører rundt
> i helt alm. slavebiler uden de store dikkedarer.

Talen var, hvad der ville ske, hvis danskerne fik muligheden.
I Tyskland er arbejdsløshed og højt skattetryk det øde-
læggende element, ved jeg