Ny hastighedskampagne
Fra : Leonard

Dato : 07-11-06 19:12

Det behøver ikke være kedeligt: http://www.speedbandits.dk/

--
Leonard

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-11-06 19:21

In article <l1j1l2hnuipih90u2cdcgi981mnjgfri3v@4ax.com>,
Leonard <thomas@leonard.dk.invalid> wrote:

> http://www.speedbandits.dk/

ROFL ... så kan selv jeg køre langsomt..

Godt nok kan man grine eller lade være af den slags.. men det _vil_
skabe farlige situationer...

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Peter Frost

Dato : 07-11-06 19:36

For satan, er der nogle ved hvor de står ? Skal da lige en tur forbi med mit
kamera, MEGET langsomt !

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost

Fra : Dak

Dato : 08-11-06 11:05

"Peter Frost" <peterfrost@cph-metronet.dk> wrote in message
> For satan, er der nogle ved hvor de står ? Skal da lige en tur forbi med
> mit kamera, MEGET langsomt !

Ja ville ønske jeg var der den dag men de står på Englandsvej lige 50m inden
den slutter på amagerbrogade.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Møller

Dato : 07-11-06 19:37

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote in message

> ROFL ... så kan selv jeg køre langsomt..
>
> Godt nok kan man grine eller lade være af den slags.. men det _vil_
> skabe farlige situationer...

Det må jo være vurderet, at det er sikkert nok, det er nok kun en video.
http://www.sikkertrafik.dk/moduler/speedbandits/default.htmlMøller

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-11-06 08:12

Leonard wrote:
> Det behøver ikke være kedeligt: http://www.speedbandits.dk/

For fanden hvor _er_ det nedværdigende og sexistisk! Mage til sætten i
bås skal man lede længe efter. Hvad tænker de på? Mener de helt
alvorligt at de fleste farsyndere skulle være mænd?!?

--
vh
Torben - der skal en fyraftenstur omkring nyhavn hver dag fra nu af

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-11-06 09:34

Torben Scheel wrote:

> For fanden hvor _er_ det nedværdigende og sexistisk! Mage til sætten i
> bås skal man lede længe efter. Hvad tænker de på? Mener de helt
> alvorligt at de fleste farsyndere skulle være mænd?!?

Nej.. der er også en del lebber med foden for hårdt på speederen

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 08-11-06 08:16

"Leonard" <thomas@leonard.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Det behøver ikke være kedeligt: http://www.speedbandits.dk/

LOL!!! For satan da hvor ville jeg køre ULTRA langsomt forbi

mvh.
Kim Frederiksen