2 år mere til Accorden
Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-11-06 09:52

Så blev den synet her til morgen - uden anmærkninger. Den slags er
ofte lidt spændende med en halvgammel bil, men jeg mente nu heller
ikke der var noget galt.

Jeg valgte Applus+ hos Daugård biler på Nørrebro. Jeg kom til før
tiden, og synsmanden var venlig og snakkesalig og gennemgik bilen ca
ligeså grundigt som da det hed Statens Bilinspektion.

Dagens bemærkning: "Det er da godt du ikke har fået den
undervognsbehandlet - det var der ingen grund til".

Med glad hilsen

Martin Sørensen

Honda Accord 2.0i 1994 - 335000km i fin form

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-11-06 10:23

Martin Sørensen skrev:

> Jeg valgte Applus+ hos Daugård biler på Nørrebro. Jeg kom til før
> tiden, og synsmanden var venlig og snakkesalig og gennemgik bilen ca
> ligeså grundigt som da det hed Statens Bilinspektion.

Jeg synes der er en verden til forskel fra Statens Bilinspektion og til nu,
hvor man ikke møder skrankepaver som før - ik alle, men nogen var før til at
brække sig over
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-06 18:17

> Jeg synes der er en verden til forskel fra Statens Bilinspektion og til
> nu, hvor man ikke møder skrankepaver som før - ik alle, men nogen var før
> til at brække sig over

Ja, og vi var SÆRLIG ramt her i regionen for år tilbage

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-11-06 18:21

Tom skrev:

> Ja, og vi var SÆRLIG ramt her i regionen for år tilbage

Ja, dét ku du bilde mig ind - sig L********

Sidst var vi ude på Agtoftsvej - en verden til forskel!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd