Ebbe Kristensen skrev:
>> F.eks. er der mange der bruger at køre i tilkørslen til en motorvej så
>> de holder sig foran den der kører i 1. spor, for så umiddelbar før de
>> to spor render sammen at sætte farten ned, endda også stoppe helt op.
> Der er desværre (osse) en del sjællændere, der ikke kan finde ud af det der
> med tilkørsler og indfletning - eller bilkørsel i det hele taget :-/
>
Passer udmærket sammen med at det er på Djævleøen jeg har høstet de
fleste uheldige erfaringer.
>> Andre gange handeler det vist om at chikanere lastbiler. Det sker
>> mange gange, når jeg er på vej mod Hovedlandet at jeg bliver
>> overhalet af en del biler, der så trækker ind foran mig tættere på
>> end jeg bryder mig om. Min sikkerhedsafstand skal helst fyldes op med
>> så mange biler der kan være der. Når vi så er næsten henne ved
>> afkørslen sætter den første farten ned, hvorefter de øvrige også
>> bliver nødt til det. Med det resultat at når bremsningen kommer hen
>> til mig skal jeg bremse meget hårdt.
> Det fatter jeg heller ikke. Hvor fedt er det at have en lastbil lige i
> nakken?
>
Det må være den der med at pladsen foran lastbiler er den kraftigste
magnet der findes.
>> Og så kunne jeg godt tænke mig at vide hvornår I skal have Jeres broer
>> op i en højde så rigtige biler også kan køre der.
> Er det Hillerødmotorvejen, du tænker på? Der arbejdes på sagen. Men når det
> gælder noget som helst med jord-og-beton tager det jo altid en mindre krig.
>
Nej, mere sådan nogle som hvor Tåstrupvej krydser under motorvejen ved
Solrød. Den snyder fordi den er 4,0 den ene vej kun 3,9 den anden.
Eller hvis man forsøger at komme fra Gl. Køge Landevej og vest på.
--
MVH Finn
Mon det er utidig indblanden at forvente at muslimske ledere burde have
lige så travlt med at undskylde selvmordsbomber i religionens navn som
de har med at fordømme tegninger og paver?