Det er da godt at man har styr på mekanikk~
Fra : Peter Schrøder

Dato : 03-11-06 15:25

Nu har jeg altid været lidt hysterisk når
vi taler om mislyde i bilen. Og jeg havde længe
haft et øre på venstre forhjulsleje som jeg syntes
rumlede lidt en gang imellem.

Og så, den anden dag på vej hjem fra jobbet:
RRRRRRRRRRRRRRRR. Det var så sædet sitrede og det
kildede i bagen og op ad ryggen.
- Sh*t, når jeg at tænke, da lyden kommer igen:
RRRRRRRRRRRRRRRR.
Nu taber jeg sgu hjulet, skriger jeg inden i mig selv.
Bremserne i, ind til siden, ud af bilen og hen til
forhjulet. Det sidder som det plejer.....
RRRRRRRRRRRRRRRR siger det igen...i min jakkelomme.
Det er min kone i røret. Hun kunne ikke finde
min søns mobiltelefon......

Jeg så muligvis en anelse dum ud.

Go' weekend

Peter Schrøder

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-06 15:43

> [...]
> forhjulet. Det sidder som det plejer.....
> RRRRRRRRRRRRRRRR siger det igen...i min jakkelomme.
> Det er min kone i røret. Hun kunne ikke finde

Tag ned til automester... Det ved hvad du taler om.... :]

/SWP

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-11-06 09:50

Den 03 Nov 2006 14:24:31 GMT sendte Peter Schrøder
<petersch@vip.cybercity.invalid> følgende røgsignaler:

> [...]
>forhjulet. Det sidder som det plejer.....
>RRRRRRRRRRRRRRRR siger det igen...i min jakkelomme.
>Det er min kone i røret. Hun kunne ikke finde

Det minder mig om historien om det norske par der havde opdaget en
mislyd i bilen, det viste sig på værkstedet at være en snurrende dildo
omme ved bagsædet.

Så har man vist røde ører.

--
- "Muslimerne synes at svin er beskidte dyr, hvorfor det?"
- "Jaeh, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-11-06 11:07

"Peter Schrøder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev
> Det er min kone i røret. Hun kunne ikke finde
> min søns mobiltelefon......
>
> Jeg så muligvis en anelse dum ud.

Der var også en dag pludselig noget galt med mit sæde. Bare jeg rørte mig
lidt, kom der mærkelige lyde, så nu var jeg ikke i tvivl - det var
værkstedet imorgen. Men det var altså en fil, jeg havde glemt at få op af
lommen, der sad og skrabte mod døren....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen