Dreng der pisser...
Fra : CBA

Dato : 01-11-06 14:30

Halløj

Tænkte om der er nogen her i NG der ved hvor man online kan købe de der
stickers/klistermærker med drengen der pisser på diverse bil logoer

På forhånd tak

Claus

Fra : Peter Frost

Dato : 01-11-06 15:10

T-Hansen.dk

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk - Version 3 09/06

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-11-06 15:09

Den Wed, 1 Nov 2006 14:29:45 +0100 sendte "CBA" <cba@(jern)tdcadsl.dk>
følgende røgsignaler:

>Halløj
>
>Tænkte om der er nogen her i NG der ved hvor man online kan købe de der
>stickers/klistermærker med drengen der pisser på diverse bil logoer

T. Svansen har denne:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=767703712&n=1225798875&pn=1560599269

Ellers søg på "Sten tisser/pisser (på)" eller "Calvin pees (on)" på
Google...Tilføj evt. "Sticker".

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : John Sahl

Dato : 01-11-06 15:18

www.stickers.dk har dem så vidt jeg husker!

--
John Sahl

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-06 19:34

John Sahl wrote:
> www.stickers.dk har dem så vidt jeg husker!

Ved du tilfældigvis hvor man kan købe McLaren F1 bagrude stickers? Selvom
deres merchandise sikkert ikke er i alt for høj kurt pt., så kan jeg
alligevel ikke finde sådan en på https://www.mclaren.co.uk/shop/ eller på
www.mclaren.com

MVH Peter

Fra : John Sahl

Dato : 01-11-06 19:39

Peter wrote:
> John Sahl wrote:
> Ved du tilfældigvis hvor man kan købe McLaren F1 bagrude stickers?

Hvis du kan finde "matricen"/logo'et" til det du skal have lavet, så er
Henrik fra www.stickers.dk gerne frisk på at lave sådanne ting! Bare hils
ham og sig jeg har sagt det

--
John Sahl

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-06 14:39

John Sahl wrote:
> Hvis du kan finde "matricen"/logo'et" til det du skal have lavet, så
> er Henrik fra www.stickers.dk gerne frisk på at lave sådanne ting!
> Bare hils ham og sig jeg har sagt det

Nice! Tak.
MVH Peter

Fra : Raghede

Dato : 01-11-06 20:39

"CBA" <cba@(jern)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tænkte om der er nogen her i NG der ved hvor man online kan købe de der
> stickers/klistermærker med drengen der pisser på diverse bil logoer

www.trendofeast.dk i Hjørring laver dem.

Jørn

Fra : CBA

Dato : 01-11-06 22:53