nissan manual til northstar cd radio
Fra : Klausen

Dato : 31-10-06 18:56

Kunne det tænkes at nogen lå inde med en manual til sådan en autoradio?
Har købt en brugt Nissan primera 1,6 1999, hvor der sidder en såkaldt
northstar electronic cd/radio i
jeg prøver mig frem, men det kunne være rart med en manual, skal jeg prøve
hos Nissan?
jeg betaler porto hvis du har en liggende jeg må få.

Ann K

Fra : benjamin

Dato : 31-10-06 19:48

Klausen skrev:
> [...]
> hos Nissan?
> jeg betaler porto hvis du har en liggende jeg må få.

Hej Ann.

Jeg tror ikke det hjælper noget at henvende hos Nissan.
Northstar, er så vidt jeg husker ikke det mærke Nissan bruger. (Mener
de bruger Panasonic).
Så vidt jeg husker er Nortstar et selvstændigt mærke, der desværre
ikke forhandles ret mange steder i DK.
Jeg har kigget på nettet. Kan desværre ikke finde ret meget om dette
mærke.
Prøv eventuelt hos en autoradio forhandler.

Med venlig hilsen

Benjamin Skov Rasmussen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 31-10-06 21:49

"benjamin" <lakkendrup@rasmussen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>Så vidt jeg husker er Nortstar et selvstændigt mærke, der desværre
ikke forhandles ret mange steder i DK.

Den blev solgt af Aldi for år tilbage. Svjh. lå agenturet hos en biks i
Slagelse.