Kvinder kan ikke køre bil....
Fra : BJ

Dato : 31-10-06 02:28

.... nemlig ... for kvinder er til Porsche:

http://www.bt.dk/kunforkvinder/artikel:aid=478588/

Fin oplevelse for tøserne..

Næste problem, hvor kan vi _nu_ være i fred for dem..????

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 31-10-06 07:30

BJ wrote:
> ... nemlig ... for kvinder er til Porsche:

Nogle af os kan godt køre bil, men vi er heller ikke til Porsche

Marianne Feddersen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-11-06 22:29

On Tue, 31 Oct 2006 07:29:32 +0100, Marianne Feddersen
<marianne@feddersen.dk> wrote:

>Nogle af os kan godt køre bil, men vi er heller ikke til Porsche

>--

Jeg ville sådan ønske, at man kunne se hvem der kan og især hvem der
ikke kan..................på forhånd.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Benny

Dato : 02-11-06 02:10

> Jeg ville sådan ønske, at man kunne se hvem der kan og især hvem der
> ikke kan..................på forhånd.

Ved ikke lige hvordan tråden lige er startet, men det er der fa... også en
del mænd der ikke kan.
Jeg var servicemontør for ca. 5 år siden. I det lob kørte jeg ca. 75 kkm om
året, så jeg har set en masse lort, og jeg må sige at det meste er lavet af
mænd.

Husker tydelig en nat på de små timer, hvor jeg blev overhalet af en ung
fløs der mente at en BMW gav lov til at tilsidestille alle færdselslove. Da
han overhalede mig med +150 hvor man måtte køre 70, kom han på den forkerte
side af et helleanlæg. Anlægget var vel 5 - 700 meter langt kun afbrudt af
et hul til venstre sving ca. midt på. Da han blev fanget på modsatte side
kunne jeg se en modkørende lastbil i den anden ende af Anlægget. Idioten
ville så undgå sammenstødet med lastbilen, men kom til at køre på et
vejskilt ved svingbanen midt på.. Han sprang ud og stoppede mig. Gav mig en
stor skideballe for jeg kørte hasarderet og have presset ham på den anden
side af helle-anlægget. Han ville sagsøge mig for skaderne på bilen osv.
osv.

Det var en virkelig mester idiot. Hørte dog ikke noget til sagen senere.

Benny

Fra : Rune Larsen

Dato : 02-11-06 02:30

Benny wrote:
> Han sprang ud og stoppede mig. Gav mig en
> stor skideballe for jeg kørte hasarderet og have presset ham på den anden
> side af helle-anlægget.

Havde du det? Hvis historien var endt ulykkeligt, var det en tung en at
have på samvittigheden.
Acceleration mens man bliver overhalet = klip.

Mvh Rune

Fra : Benny

Dato : 02-11-06 08:47

"Rune Larsen" <tazlyold@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Havde du det? Hvis historien var endt ulykkeligt, var det en tung en at
> have på samvittigheden.
> Acceleration mens man bliver overhalet = klip.

Acc. i Toyota Kassevogn, nej du, det overlod jeg til ham.

Benny

Fra : Rune Larsen

Dato : 02-11-06 21:21

Benny wrote:
> Acc. i Toyota Kassevogn, nej du, det overlod jeg til ham.

Fint :)

Mvh Rune